• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2025 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 12:55

Detail zákazky Z20252436

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2025 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 12:55

Základné údaje

Z20252436

OF-299999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10886707

Objednávateľ

00632350

Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN

Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

10948007

Vladimír Reguly IBIS SERVICE

Uhoľná 3, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický varný kotol 85 L. s príslušenstvom

Varný kotol, elektrický kotol

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický varný kotol 85l
Funkcia
Elektrický varný kotol 85l s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 700
výška mm 900
hĺbka mm 900
príkon elektro kW 12
príkon elektro V 400
Objem l 85
hmotnosť kg 100
doba ohrevu vody vo vani ( 85l ) minúta 45 52
vnútorný priemer duplikátora mm 480 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vložka guľatá
ohrev nepriamy
dvojitá regulácia výkonu - energoregulátorom a tlakovým spínačom áno
nastavenie výkonu energoregulátorom 3 stupne nastavenia výkonu
napúšťanie vody do duplikátora elektroventilom automatické
integrované napúšťanie studenej a teplej vody áno
bezpečnostná armatúra s manometrom áno
pripojenie studenej vody 3/4"
automatické dopúšťanie áno
vypúšťanie vody z duplikátora výpustný ventil 2"
vnútorné spodné dno okrúhlych kotlov z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L
horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby a poklop  z nerezovej ocele z materiálu AISI 304
hrúbka plechu vrchnej dosky 2mm
prelisovaná hodná doska s prepadom áno
ovládanie elektromechanické
nízke prevádzkové náklady áno
Set 2ks. nerezových košov do varných kotlov  85 L. pre KE/KG/KP-85-O 466 x 468mm
1ks. nerezový haluškár pre varné kotle 85L. okrúhle KE/KG/KP 250 x 475 x 70mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa zaškolenie všetkých zamestnancov  jedálne v rozsahu max. 1 hodiny s písomným potvrdením o zaškolení
Vrátane demontáže  pôvodného spotrebiča na mieste plnenia a uskladnenia v priestoroch, kde určí obstarávajúci.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar zabalený v originálnom obale od výrobcu v bezchybnom stave. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku
Požaduje sa predložiť prehlásenie o zhode od výrobcu, certifikát výrobcu, ktorým sa preukazuje autorizovaný predaj a servis na zariadenie do 3 dní
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EM normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Zmluvná ( kúpna ) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s príslušenstvom a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu, demontáž, inštaláciu, montážny materiál, vyhodnotenie východiskovej revízie, zaškolenie osôb
Poskytnutie bezplatného záručného servisu ( vrátane dopravy ) od nahlásenia poruchy na zariadení ( telefonicky, e-mailom ) minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov ( obchodných značiek ) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy
Termín dodania predmetu zákazky je najneskôr 30.06.2025.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dní vopred.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značka, obchodná názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy, zároveň objednávateľ vystaví negatívnu referenciu
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len Občiansky zákonník ) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienok, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinný dodací list/preberací protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť  menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženie tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú faktúru bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru ( §32 ods. 2 pís. e) zákona č. 345/2018 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení ).
Osobité požiadavky objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok vo vzťahu k poradiu v akom sú objednávateľom zadané.
V prípade nedostatočných finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v zmysle OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

09.06.2025 10:12 — 30.06.2025 10:12

1,00 súbor položiek

7 035,60

5 720,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Návrh plnenia zákazky musí byť v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári, prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých sú zrejmé všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2025 10:24

05.06.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 38
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2025 10:42 - Vstupná ponuka 7 029,45 € Cena s DPH
03.06.2025 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 800,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS