• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2025 09:55

Detail zákazky Z20252407

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2025 09:55

Základné údaje

Z20252407

OF-299962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10892284

Objednávateľ

00607274

Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie

Rínok 334, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál

obväzový materiál, tampóny, ihly, náplaste, iný zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny zdravotnícky materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho zdravotníckeho materiálu pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náplasť textilná 5cmx10m ks 250
Ihla čierna 22 G 0,70x40 mm bal 70
Ihla ružová 18 G 1,20x40mm bal 30
Ihla zelená 21 G 0,80x40 mm bal 70
Súprava infúzna gravitačná bal 1200
Kompresy gázové steril. 10cmx10cm/25x2ks ks 2500
Kompresy gázové steril. 7,50cm x7,5 cm/25x2ks bal 2500
Lopatka lekárska drevená nesterilná, 100ks bal. 70
Podložka veľká z PVC 110x220 cm bal 20
Obväz hydrofil.nesterilný 10cmx5m/10ks ks 60
Obväz hydrofil.nesterilný 8cmx5m/10ks bal 80
Elastický obväz krepový 12cmx5m bal 500
Rukavice vyšetrovacie nitrilové modré S /100ks ks 240
Rukavice vyšetrovacie nitrilové modré M/100ks bal 400
Rukavice vyšetrovacie nitrilové modré L/100ks bal 250
Rukavice vyšetrovacie nitrilové modré XL/100ks bal 50
Striekačka injekčná 2-dielna 2 ml Luer 100ks/bal bal 60
Striekačka injekčná 2-dielna 5 ml Luer 100ks/bal bal 40
Striekačka injekčná 2-dielna 10 ml Luer 100ks/bal bal 40
Striekačka injekčná 2-dielna 20 ml Luer 50ks/bal bal 15
Tampón aktívne uhlie - plastová tyčinka bal 1300
Tampón z gázy stáčaný 18-19/20 nesteril. 100ks/bal. ks 100
Vata buničitá rolovaná 1000g bal 350
Kontajner na spútum a moč sterilný 30 ml, 50 ks ks 350
Kontajner na odber stolice ks 100
Návlek na posteľ jednorázový 200x90, 100ks/bal. ks 800
Nádoba na kontaminovaný odpad ks 400
Rýchloobväz 6cmx1m ks 150
Papier na vyšetrovací stôl biely 50cmx50m ks 10
Kanyla I.V. s portom modrá 22 G, 50ks bal 600
Kanyla s portom žltá 24G I.V., 50ks ks 2000
Hadička predlžovacia 450Lm bezftalátová ks 2000
Kompresy gázové nesteril. 7,5x7,5cm 8vrst. 1bal ks 150
Pohár močový plastový 250ml ks 30
Škrtidlo veľké 60x1250 mm bal 15
Škrtidlo samosvorné ks 20
Gél diagnostický SONO gél 500 g ks 20
Hypoalergénna náplasť 2,5cmx9,15m ks 500
Kanyla I.V.s portom fialová 26G, 50 ks ks 600
Obväz sterilný hydrofilný 6cmx5m ks 10
Obväz sterilný hydrofilný 10cmx5m ks 20
Fixačná sterilná náplasť s výrezom pre bezpečnú fixáciu kanýl 6x8cm/50ks bal ks 50
Vysoko elastický sieťový obväz určený na rýchlu fixáciu krytia rán veľ. 4 bal 15
Vysoko elastický sieťový obväz určený na rýchlu fixáciu krytia rán veľ. 5 ks 15
Vysoko elastický sieťový obväz určený na rýchlu fixáciu krytia rán veľ. 6 ks 15
Identifikačný náramok neelastický polyester ks 1000
Mastný tyl sterilný 10x10cm 5ks ks 30
Šatka trojrohá 96x96x136cm ks 10
Kanyla s portom ružová 20G i.v, 50ks ks 300
Nádoba na kontaminovaný odpad 5l ks 200
Lanceta bezpečnostná normal 21 G zelená 100ks/bal ks 8
Lanceta bezpečnostná mini 28 G modrá  200ks/bal ks 8
Lanceta bezpečnostná extra 18 G žltá 100ks/bal ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravných a manipulačných nákladov súvisiacich s dovozom predmetu zmluvy na miesto plnenia, ktorým je sídlo kupujúceho. Sídlom kupujúceho sa rozumie adresa: Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie, Rínok 334, 951 35 Veľké Zálužie - skladové priestory.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelené a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ďalej sa požaduje do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, tel.číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie kupujúceho od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmet zákazky bude uskutočňovaný objednávkami na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry, alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované) , v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby s návodom na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku , uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje záruka v súlade s chemickým kódexom alebo s dátumom vyznačenom na obale. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými normami.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Predávajúceho s dodaním tovaru je Predávajúci povinný uhradiť Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého s predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita (porovnateľný alebo lepší čistiaci účinok rovnakého množstva prostriedku) , objem príp. iné parametre) , ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rínok 334/48, 951 35 Veľké Zálužie, Veľké Zálužie, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks

13 627,65

12 388,77

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2025 11:49

06.06.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 36
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2025 10:05 - Vstupná ponuka 13 626,56 € Cena s DPH
05.06.2025 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 13 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS