• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 10:55

Detail zákazky Z20252404

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 10:55

Základné údaje

Z20252404

OF-299593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10886699

Objednávateľ

37956108

Spojená škola

Školská 7, Banská Bystrica, 97590, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok na 12 mesiacov

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup stravných poukážok na 12 mesiacov
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok
zabezpečenie stravovania v súlade s §152 ods. 2. zákona č. 311/2001 Zákonník práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky eur 6,60
predpokladané množstvo odobraných stravných poukážok za 1 rok ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Forma stravnej poukážky papierová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať raz za 1 mesiac na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, zaslaná e-mailom, alebo odoslaná poštou, alebo telefonicky
Dodávateľ dodá stravné poukážky do 5 pracovných dní odo dňa podania objednávky.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo sa uskutoční buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo ich výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote vydané pre nové emisné obdobie najneskôr do 10 prac. dní.
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do 15. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním, (ak je dodávateľ platcom DPH) zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Zmena je bezplatná.
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené  s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný poukaz (nominálna hodnota poukazu plus provízia s DPH) vynásobená predpokladaným množstvom odobraných stravných poukážok - 15 000ks vyjadrená v eurách.
Do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľ výšku provízie vyjadrenú v percentách z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať  celkový zmluvný počet stravných poukážok.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade nevyčerpania maximálnej hodnoty zákazky v čase platnosti rámcovej zmluvy si vyhradzujem právo predĺžiť na základe dodatku podpísaného obidvomi zmluvnými stranami platnosť tejto rámcovej zmluvy o maximálne 1 rok s prihliadnutím na to, aby sa neprekročila celková maximálna hodnota zákazky vyhradenej touto rámcovou zmluvou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo predĺženia platnosti zmluvy formou dodatku ku zmluve v prípade nevyčerpania zmluvného množstva počas 12 mesiacov, na ktorú sa uzatvára rámcová dohoda.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Min. do konca roka, v ktorom boli vydané. Poukážky pre XI a XII mesiac s platnosťou aj v ďalšom roku
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke alebo inak zistiteľné
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok individuálne, mesačne, kvartálne, alebo podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 obsah opisného formuláre

99 250,00

99 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2025 10:54

05.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2025 12:18 - Vstupná ponuka 99 250,00 € Cena s DPH
03.06.2025 21:59 - Najvýhodnejšia ponuka 99 248,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS