30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31354211
METTLER-TOLEDO, s.r.o.
Hattalova 12 , Bratislava, 83103, SVK
Kalibrácie, opravy a údržba meradiel na meranie tepelných a technických veličín
Kalibrovanie
Služba
|
1. DSC - Zariadenie pre diferenc skan/kalorimet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| DSC- diferenciálna skenovacia kalorimetria slúži na stanovenie termickej stability výbušných látok a chemickej znášanlivosti výbušných látok s konštrukčnými materiálmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| DSC | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozsah meradla | 700ºC,-200 až 200mW |
| Trieda presnosti | ±0,2ºC, <0,4 μW |
| Výrobca | METTLER Toledo |
| Meraná veličina | teplota, teplo |
| Kalibračný certifikát | ÁNO |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
| Úspešný uchádzač predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy doklad o odbornej spôsobilosti - akreditované laboratórium pre daný predmet zákazky. |
| Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
| Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
| Dodávateľ kalibrácie vystaví k zariadeniu validačný certifikát o vykonanej kalibrácii. |
| Dodávateľ odovzdá skalibrované zariadenie na základe kalibračného listu-servisného protokolu (ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list), poverenej osobe v pracovných dňoch od 6.00 hod do 13.00 hod. |
| Servisný protokol musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie služby s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
| Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
| Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
| Predmetná služba – kalibrácia môže byť zabezpečená aj prostredníctvom subdodávateľa. |
CTM Nováky Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
19.06.2025 09:47 — 15.07.2025 09:47
1,00 podľa technickej špecifikácie
2 106,99
1 713,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2025 09:49
03.06.2025 10:10
03.06.2025 10:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.05.2025 08:19 - Vstupná ponuka | 2 055,60 | € | Cena s DPH |
| 29.05.2025 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 055,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: