• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2025 13:50

Detail zákazky Z20252395

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2025 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2025 13:50

Základné údaje

Z20252395

OF-299660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10869965

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31354882

ArcGEO Information Systems spol. s r.o.

Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) ArcGis produktov

ArcGIS, spracovanie údajov, licencia

  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 72310000-1 - Spracovanie údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnovenie licenčnej podpory (supportu) pre licencie ArcGIS.
Funkcia
Platnosť obnovy licencií od 11.06.2025 do 10.06.2026
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ArcGIS Desktop Standard Concurrent Use Maintenance počet 1
2. ArcGIS Enterprise Standard Maintenance počet 1
3. ArcGIS Online Creator (500 servisných kreditov) počet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ArcGIS Desktop Standard Concurrent Use Maintenance Primárny ročný maintenance, zahŕňa ArcGIS Online Creator, 100 servisných kreditov, ArcGIS Pro Standard
ArcGIS Enterprise Standard Maintenance Ročný maintenance, 1 Server/max. 4 Cores, zahŕňa 5 ArcGIS Enterprise Creator, neobmedzený počet ArcGIS Enterprise Viewer
ArcGIS Online Creator 1 pomenovaný používateľ/rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
2. Platnosť obnovy licencií je od 11. 6. 2025 o 00:00:01 hod.
3. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslaním na kontaktný e-mail Objednávateľa kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru) v slovenskom alebo českom jazyku.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť Objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu na kontaktnú e-mailovú adresu. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
7. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 2., 3. a 6. sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

11.06.2025 00:01 — 10.06.2026 23:59

1,00 v celom rozsahu

15 436,50

12 550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2025 11:58

02.06.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 723
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2025 08:26 - Vstupná ponuka 15 436,50 € Cena s DPH
30.05.2025 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 15 436,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS