Z20252347
OF-299907
zrušená
46643206
UNICARBACK, s.r.o.
Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK
Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Košice
kosenie, hrabanie, odvoz a likvidácia odpadu
Služba
|
1. Kosenie zelene
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Košice. Služba zahŕňa poskytovať tieto služby – kosenie (cca 80% rovina) v mene Objednávateľa, pohrabanie pokosenej trávy, odvoz pohrabanej trávy na určenú skládku, a to na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a zodpovedajúcou kvalitou podľa platných právnych predpisov a pokynov objednávateľa (ďalej len kosenie). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Celková plocha jedného kosenia | m2 | 30000 | ||
| Počet kosieb za rok | ks | 3 | ||
| CELKOVÉ MNOŽSTVO KOSENIA ZA ROK | m2 | 200 000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Predmet zmluvy sa bude vykonávať v predpokladanom počte 3x do roka podľa potrieb a na základe aktuálnej objednávky objednávateľa. | |
| Dodávateľ bude rešpektovať objednávateľom určené časové plnenie v danej lokalite. | |
| Termín plnenia je vo vegetačnom období počas bežného kalendárneho roka. | |
| Objednávateľ doručí mailom dodávateľovi záväznú objednávku na kosenie s určením termínu začatia. Objednávka sa stáva okamihom doručenia dodávateľovi na určenú mailovú adresu záväznou. | |
| Každú kosbu je povinný ukončiť a odovzdať do 5 dní. | |
| Najneskôr 24 hod. po ukončení prác (najbližší pracovný deň) vyzve dodávateľ e-mailom objednávateľa (podpora@unicarback.com) na odovzdanie a prevzatie prác, pričom dodávateľ uvedie presný dátum, hodinu a miesto odovzdania prác. | |
| Činnosť, na ktorú sa dodávateľ zaviazal je povinný uskutočňovať podľa pokynov objednávateľa a v súlade s jeho záujmami. | |
| Z dôvodu možnosti vzniku akejkoľvek škody je dodávateľ zároveň povinný odstrániť pokosenú trávu z ciest, chodníkov a schodísk súbežne s kosbou. Pokosenú trávu z okapov a rigolov, je dodávateľ povinný odstrániť v deň realizácie kosby. | |
| Kosbu je dodávateľ povinný realizovať vhodným technologickým postupom (napr. použitím vhodných mechanizmov a pod.) tak, aby nedošlo k zraneniu osôb, či k znečisteniu okolitých plôch, alebo k znečisteniu, alebo poškodeniu objektov (ciest, chodníkov, budov, motorových vozidiel, plastík a pod.), prípadne iného majetku. V prípade vzniku akejkoľvek škody v súvislosti s činnosťou dodávateľa, je dodávateľ zodpovedný v celom rozsahu. | |
| Pokosenú trávu je dodávateľ povinný odvážať do kompostárne určenej objednávateľom bezplatne. Zodpovedný zamestnanec kompostárne potvrdí dovoz. Vážny lístok objednávateľ žiada prikladať k denným záznamom a rovnako aj k faktúre. | |
| Kosbu pokosenej trávy nerealizovať počas nedelí a v dňoch pracovného pokoja, v prípade, že realizácia vychádza na sobotu, dodávateľ začne kosiť najskôr o 07:00 hod. |
| Názov |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu dohody. |
| V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodania, poskytnutia alebo vykonania celého Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
| Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. rámcovej dohody. |
| Dodávateľ je povinný byť označený logom objednávateľa počas poskytovania služieb na zákazke. Označovacie prostriedky dodá objednávateľ. |
| Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami, potvrdené preberacími protokolmi. |
| Zmluvná cena musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutou službou (priame aj nepriame, vrátane dopravných nákladov). |
| Dodávateľ na plnenie rámcovej dohody, musí brať do úvahy, že ma k dispozícií dostatočné strojné a technické vybavenie a to traktorová kosačka so zberom, 2x krovinorez, fúkar, malá pojazdová kosačka, vozidlo na vývoz BRO, ochranná plachta. |
| Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia dohody. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, |
| Túto dohodu je možné meniť len výslovnou dohodou zmluvných strán prostredníctvom vyhotovenia dodatku k dohode v písomnej forme a to v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov. |
| Objednávateľ môže od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade, ak sú splnené podmienky uvedené v § 19 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
| Zmluvné podmienky plnenia tejto dohody sa riadia ustanoveniami OPEP. |
Sídlisko Ťahanovce, Sever, Juh, Furča, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
200 000,00 m2
13 000,00
13 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2025 09:54
02.06.2025 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: