• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    02.06.2025 10:03

Detail zákazky Z20252347

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    02.06.2025 10:03

Základné údaje

Z20252347

OF-299907

zrušená

Objednávateľ

46643206

UNICARBACK, s.r.o.

Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Košice

kosenie, hrabanie, odvoz a likvidácia odpadu

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie zelene
Funkcia
Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Košice. Služba zahŕňa poskytovať tieto služby – kosenie (cca 80% rovina) v mene Objednávateľa, pohrabanie pokosenej trávy, odvoz pohrabanej trávy na určenú skládku, a to na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a zodpovedajúcou kvalitou podľa platných právnych predpisov a pokynov objednávateľa (ďalej len kosenie).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková plocha jedného kosenia m2 30000
Počet kosieb za rok ks 3
CELKOVÉ MNOŽSTVO KOSENIA ZA ROK m2 200 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zmluvy sa bude vykonávať v predpokladanom počte 3x do roka podľa potrieb a na základe aktuálnej objednávky objednávateľa.
Dodávateľ bude rešpektovať objednávateľom určené časové plnenie v danej lokalite.
Termín plnenia je vo vegetačnom období počas bežného kalendárneho roka.
Objednávateľ doručí mailom dodávateľovi záväznú objednávku na kosenie s určením termínu začatia. Objednávka sa stáva okamihom doručenia dodávateľovi na určenú mailovú adresu záväznou.
Každú kosbu je povinný ukončiť a odovzdať do 5 dní.
Najneskôr 24 hod. po ukončení prác (najbližší pracovný deň) vyzve dodávateľ e-mailom objednávateľa (podpora@unicarback.com) na odovzdanie a prevzatie prác, pričom dodávateľ uvedie presný dátum, hodinu a miesto odovzdania prác.
Činnosť, na ktorú sa dodávateľ zaviazal je povinný uskutočňovať podľa pokynov objednávateľa a v súlade s jeho záujmami.
Z dôvodu možnosti vzniku akejkoľvek škody je dodávateľ zároveň povinný odstrániť pokosenú trávu z ciest, chodníkov a schodísk súbežne s kosbou. Pokosenú trávu z okapov a rigolov, je dodávateľ povinný odstrániť v deň realizácie kosby.
Kosbu je dodávateľ povinný realizovať vhodným technologickým postupom (napr. použitím vhodných mechanizmov a pod.) tak, aby nedošlo k zraneniu osôb, či k znečisteniu okolitých plôch, alebo k znečisteniu, alebo poškodeniu objektov (ciest, chodníkov, budov, motorových vozidiel, plastík a pod.), prípadne iného majetku. V prípade vzniku akejkoľvek škody v súvislosti s činnosťou dodávateľa, je dodávateľ zodpovedný v celom rozsahu.
Pokosenú trávu je dodávateľ povinný odvážať do kompostárne určenej objednávateľom bezplatne. Zodpovedný zamestnanec kompostárne potvrdí dovoz. Vážny lístok objednávateľ žiada prikladať k denným záznamom a rovnako aj k faktúre.
Kosbu pokosenej trávy nerealizovať počas nedelí a v dňoch pracovného pokoja, v prípade, že realizácia vychádza na sobotu, dodávateľ začne kosiť najskôr o 07:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu dohody.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodania, poskytnutia alebo vykonania celého Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný byť označený logom objednávateľa počas poskytovania služieb na zákazke. Označovacie prostriedky dodá objednávateľ.
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami, potvrdené preberacími protokolmi.
Zmluvná cena musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  poskytnutou službou (priame aj nepriame, vrátane dopravných nákladov).
Dodávateľ na plnenie rámcovej dohody, musí brať do úvahy, že ma k dispozícií dostatočné strojné a technické vybavenie a to traktorová kosačka so zberom, 2x krovinorez, fúkar, malá pojazdová kosačka, vozidlo na vývoz BRO, ochranná plachta.
Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia dohody. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov,
Túto dohodu je možné meniť len výslovnou dohodou zmluvných strán prostredníctvom vyhotovenia dodatku k dohode v písomnej forme a to v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ môže od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade, ak sú splnené podmienky uvedené v § 19 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zmluvné podmienky plnenia tejto dohody sa riadia ustanoveniami OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sídlisko Ťahanovce, Sever, Juh, Furča, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

200 000,00 m2

13 000,00

13 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.05.2025 09:54

02.06.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 380
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS