30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia
Diagnostika porúch, polygrafické zariadenia
Služba
|
1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet diagnostikovaných zariadení | ks | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenia | Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023, |
| Zariadenia | Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004, Zariadenie osvitové CTP 2008, 2018 |
| Diagnostika | Špecifikovanie poruchy zariadenia s rozpisom originálnych náhradných dielov, materiálu a úkonov potrebných na odstránenie poruchy |
| Nacenenie opravy | Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky |
| Názov |
| Kritériom je najnižšia cena (v € bez DPH) za vykonanie diagnostiky na 24 kusov zariadení. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia služby. |
| Plnenie služby v Bratislave III |
| Poskytovateľ vykoná diagnostiku a nacenenie porúch zariadení len na základe objednávok objednávateľa zasielaných elektronickou poštou. Zadávanie objednávok bude limitované aktuálnymi potrebami objednávateľa. |
| Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne, s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy. Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky. |
| Operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb. |
| Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň od realizácie diagnostiky. V prípade, že zariadenie nebude opraviteľné, objednávateľ požaduje spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia - neopraviteľnosti ". |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky opráv polygrafických strojov a zariadení. Tieto doklady musia byť anonymizované. |
| Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
| Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Námestie gen. Viesta 2; Za kasárňou 3;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
7
1,00 celok
1 368,00
1 368,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2025 09:39
31.05.2025 12:00
02.06.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.05.2025 11:31 - Vstupná ponuka | 1 368,00 | € | Cena bez DPH |
| 27.05.2025 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 368,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: