• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2025 08:35

Detail zákazky Z20252346

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2025 08:35

Základné údaje

Z20252346

OF-299875

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10869927

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia

Diagnostika porúch, polygrafické zariadenia

  • 50313000-2 - Údržba a opravy reprografických strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia
Funkcia
Diagnostika porúch a nacenenie opráv polygrafických strojov - systém DTP štúdia s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet diagnostikovaných zariadení ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenia Fototlačiareň DNP DP-DS80D 2019, Ploter HP LATEX 335 2017, Ploter HP LATEX 335 2021, Pole diskové XSERVE RAID 2001, Server MAC OS 64/733 MHz COMBO MEZGFX-INT 2001, Server 867959-B21 2023,
Zariadenia Súprava grafická stanica CZ 5429 2005 a CZ 5429 2006, Grafické štúdio 2019, Tlačiareň HP LJ 5550 DN 2006, TERMOTRANSFER tlačiareň GERBER EDGE II 2004, Zariadenie osvitové CTP 2008, 2018
Diagnostika Špecifikovanie poruchy zariadenia s rozpisom originálnych náhradných dielov, materiálu a úkonov potrebných na odstránenie poruchy
Nacenenie opravy Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena (v € bez DPH) za vykonanie diagnostiky na 24 kusov zariadení.
Vrátane dopravy na miesto plnenia služby.
Plnenie služby v Bratislave III
Poskytovateľ vykoná diagnostiku a nacenenie porúch zariadení len na základe objednávok objednávateľa zasielaných elektronickou poštou. Zadávanie objednávok bude limitované aktuálnymi potrebami objednávateľa.
Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne, s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy. Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky.
Operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb.
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň od realizácie diagnostiky.  V prípade, že zariadenie nebude opraviteľné, objednávateľ požaduje spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia - neopraviteľnosti ".
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky opráv polygrafických strojov a zariadení. Tieto doklady musia byť anonymizované.
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2; Za kasárňou 3;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

7

1,00 celok

1 368,00

1 368,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.05.2025 09:39

31.05.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 922
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2025 11:31 - Vstupná ponuka 1 368,00 € Cena bez DPH
27.05.2025 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 368,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS