• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 14:03

Detail zákazky Z20252345

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2025 14:03

Základné údaje

Z20252345

OF-299893

zazmluvnená

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Brúska na parkety, brúsne pásy a náhradné prachové vrecko

brúska na parkety, brúsny pás, prachové vrecko

  • 33136000-2 - Rotačné a brúsne nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Brúska na parkety, brúsne pásy a náhradné prachové vrecko
Funkcia
Brúsenie drevených javiskových podláh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brúska na parkety s rýchlou výmenou brúsneho pásu, pre brúsenie javiskových podláh (brúsenie malých a stredných plôch), nové aj staré parkety ks 1
Brúsny pás 200x650xK60 ks 10
Brúsny pás 200x650xK80 ks 10
Brúsny pás 200x650xK100 ks 10
Náhradné prachové vrecko ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Brúska na parkety 1 ks
- elektrický pohon : áno
- výkon motora : 2200W
- trieda ochrany : IP 55
- otáčky motora min : 2800/min.
- napätie : 230 V/50 Hz
- inštalačný rozmer v mm : 960x340x960
- otáčky valca min : 2000 ot./minútu
- priemer brusného valca : Ø176mm
- max. šírka brúsenia v mm : 200
- max. hmotnosť : 70kg
- vrátane integrovaného odsávania a prachového vrecka : áno
Referenčný produkt: Brúska na parkety HOLZMANN PSM3
V prípade ponúknutia tovaru, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Brúsny pás 200x650xK60 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
3. Brúsny pás 200x650xK80 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
4. Brúsny pás 200x650xK100 10 ks
Upozornenie: "Brúsny pás 200x650xK60" musí byť kompatibilný s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
5. Náhradné prachové vrecko 30 ks
Upozornenie: "Náhradné prachové vrecko" musí byť kompatibilné s položkou č.1, ktorou je: "Brúska na parkety".
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa).
2. Objednávateľ požaduje tovar nový, nepoužitý, v originálnom balení, v prvotriednej kvalite a požadovaných parametrov.
3. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu alebo plnohodnotného ekvivalentu spĺňajúceho požadovanú technickú špecifikáciu a vlastnosti tovaru. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
4. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
5. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie (v slovenskom alebo českom jazyku) k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na plnohodnotný ekvivalent.
6. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
7. Predmet zákazky musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Požaduje sa dodanie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, v pracovných dňoch v čase 9,00 -14,00 hod. Oznámenie o dodaní minimálne 2 pracovné dni vopred.
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Musí ísť o nový, nepoužívaný a nevystavovaný tovar prvotriednej kvality. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
12. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je do 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
13. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ.
14. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe minimálne 2 dni pred plánovaným dodaním. Dodanie v pracovných dňoch, presný čas dohodne Dodávateľ s Objednávateľom.
15. Vystavenie faktúry po dodaní tovaru so splatnosťou do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
16. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, kontaktnú osobu Objednávateľa a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

06.06.2025 15:00 — 20.06.2025 15:00

4,00 položky

1 599,00

1 300,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodnú značku a presný typ ponúkaného produktu, vrátane technickej špecifikácie/produktových listov za účelom overenia si splnenia požiadaviek a parametrov, zadaných verejným obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2025 09:28

30.05.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2025 15:25 - Vstupná ponuka 1 599,00 € Cena s DPH
28.05.2025 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS