00165662
Okresný súd Nitra
Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálne a kompatibilné tonery
tlač, tonery originálne
Tovar, Služba
|
1. Originálne tonery a kompatibilné tonery
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Originálne tonery: Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné a alternatívne tonery. |
| Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. |
| Dodávateľ dodá originálne tonery podľa špecifikácie, na miesto plnenia. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Originálny toner do tlačiarne HP LJ Pro 4002dn, čierny, W1490X, počet strán tlače min. 9 500 pri 5 % pokrytí tlače. | ks | 40 | ||
| Originálny toner do farebnej multifunkčnej tlačiarne zn. OKI MC 883, 45862840 čierny, počet strán tlače min. 7000 pri 5 % pokrytí tlače. | ks | 8 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, 1. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.). |
| Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Originálne tonery: Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné a alternatívne tonery. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) toner. kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) toner. kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. |
| Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a s DPH podľa jednotlivých druhov tonerov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve-originálny, kompatibilný/alternatívny/, poškodený, atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
| Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
| Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
| Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
| Neakceptujeme dovoz kuriérom |
| Verejný obstarávateľ neakceptuje dodávku tonerov s iným označením ako je uvedené. V prípade dodávky tonerov s iným označením bude kontaktovať zástupcu výrobcu na Slovensku so žiadosťou o preverenie originality a pôvodu tovaru. Tovar v takomto prípade bude akceptovať iba po potvrdení výrobcu o originalite a pôvode tovaru, neporušujúceho platné zákony SR a EU pre túto oblasť. |
Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
09.06.2025 08:00 — 09.06.2025 14:00
48,00 ks
10 352,00
10 352,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2025 13:54
29.05.2025 14:00
29.05.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.05.2025 14:11 - Vstupná ponuka | 10 352,00 | € | Cena s DPH |
| 28.05.2025 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 350,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: