• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2025 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2025 15:40

Detail zákazky Z20252332

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2025 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2025 15:40

Základné údaje

Z20252332

OF-299624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10857881

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a kompatibilné tonery

tlač, tonery originálne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery a kompatibilné tonery
Funkcia
Originálne tonery: Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné a alternatívne tonery.
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá originálne tonery podľa špecifikácie, na miesto plnenia. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner do tlačiarne HP LJ Pro 4002dn, čierny, W1490X, počet strán tlače min. 9 500 pri 5 % pokrytí tlače. ks 40
Originálny toner do farebnej multifunkčnej tlačiarne zn. OKI MC 883, 45862840 čierny, počet strán tlače min. 7000 pri 5 % pokrytí tlače. ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, 1. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Originálne tonery: Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné a alternatívne tonery. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) toner. kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) toner. kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a s DPH podľa jednotlivých druhov tonerov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve-originálny, kompatibilný/alternatívny/, poškodený, atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Neakceptujeme dovoz kuriérom
Verejný obstarávateľ neakceptuje dodávku tonerov s iným označením ako je uvedené. V prípade dodávky tonerov s iným označením bude kontaktovať zástupcu výrobcu na Slovensku so žiadosťou o preverenie originality a pôvodu tovaru. Tovar v takomto prípade bude akceptovať iba po potvrdení výrobcu o originalite a pôvode tovaru, neporušujúceho platné zákony SR a EU pre túto oblasť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2025 08:00 — 09.06.2025 14:00

48,00 ks

10 352,00

10 352,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2025 13:54

29.05.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 103
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2025 14:11 - Vstupná ponuka 10 352,00 € Cena s DPH
28.05.2025 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 10 350,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS