• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2025 10:20

Detail zákazky Z20252304

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2025 10:20

Základné údaje

Z20252304

OF-299801

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10864036

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35687487

MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.

Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba zariadenia Fargo

servis, oprava, Fargo

  • 50323000-5 - Údržba a opravy periférnych zariadení počítačov
  • 50310000-1 - Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba zariadenia Fargo HDP 5000
Funkcia
práce spojené s diagnostikou a opravou porúch tlačiarne plastových kariet Fargo HDP 5000 s laminovacou jednotkou s cieľom uvedenia zariadenia do riadnej a bezchybnej prevádzky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fargo HDP 5000 ks 1
servisná práca hodina 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
diagnostika a lokalizácia porúch a chýb, odstránenie porúch a príčin nefunkčnosti resp. zlej funkčnosti vrátane dodávky na opravu potrebných originálnych náhradných dielov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytnutie služby bude uskutočňované na základe písomných objednávok objednávateľa zasielaných elektronickou poštou. Zadávanie objednávok bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Poskytovateľovi nevznikajú žiadne finančné nároky vrátane náhrady škody z dôvodu nezadania objednávok v akomkoľvek rozsahu množstva definovanom v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť emailová adresa kontaktnej osoby pre zasielanie objednávok do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje začať vykonávať servisný zásah pri vykonaní diagnostiky, opravy do 5 dní od doručenia objednávky.
Poskytovateľ na základe diagnostiky spracuje cenovú kalkuláciu opravy. Kalkulácia bude obsahovať ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu a kalkuláciu časovej náročnosti opravy uvedenú v servisných hodinách. Objednávateľ po odsúhlasení cenovej kalkulácie zašle poskytovateľovi objednávku na vykonanie opravy.
Objednávateľ určil pre potreby tejto dohody maximálny finančný limit na náhradné diely a spotrebný materiál pre zariadenie FARGO HDP 5000 vo výške 1289,00 € s DPH. Po vyčerpaní tohto limitu sa dohoda považuje za ukončenú aj napriek nevyčerpaniu množstva servisných hodín.
Poskytovateľ je pri poskytovaní služieb povinný použiť iba originálne, novovyrobené, nepoužité náhradné diely dodávané výrobcom zariadenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať prieskum trhu na účely posúdenia, či je dodanie náhradného dielu z hľadiska jeho ceny hospodárne a efektívne. V prípade, ak objednávateľ prieskumom trhu zistí, že na trhu je možné obstarať rovnaký ako poskytovateľom navrhovaný originálny náhradný diel za výhodnejších cenových podmienok, navrhne poskytovateľovi cenu nového náhradného dielu určenú ako priemer cien zistených prieskumom trhu, ktorú je poskytovateľ povinný akceptovať.
Oprava a údržba sa bude vykonávať v servisnom stredisku. Prepravu zariadenia do strediska a späť zabezpečí poskytovateľ.
V prípade, že sa zariadenie nebude dať opraviť alebo oprava bude nerentabilná, objednávateľ požaduje bezplatne spracovať „Zápis o technickom stave“.
Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí zariadenia objednávateľom. Cena za servisnú prácu sa určí ako súčin hodinovej sadzby servisnej práce a skutočnej doby trvania servisného zásahu.  V jednotkovej cene servisnej práce musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby (vrátane dopravných nákladov) s výnimkou nákladov na náhradné diely a spotrebný materiál.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 2 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

7

1,00 celok

1 999,73

1 625,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2025 08:50

30.05.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2025 10:34 - Vstupná ponuka 1 999,72 € Cena s DPH
28.05.2025 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS