• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2025 11:13
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2025 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2025 12:10

Detail zákazky Z20252289

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2025 11:13
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2025 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2025 12:10

Základné údaje

Z20252289

OF-299830

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10880955

Objednávateľ

00607274

Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie

Rínok 334, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové šatňové skrine 1800

Šatňové skrine, zdravotnícky nábytok

  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uzamykateľná kovová šatňová skriňa
Funkcia
Kovová šatňová skriňa 6dverová s dvierkami  typu Z, uzamykateľná s cylindrickým zámkom, viď príloha vzoru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová šatňová skriňa 6 dverová typu Z /16x3=48/ , uzamykateľná na sokli. Základná výbava: tyč na ramienka, háčiky na vešanie šiat, vetracie otvory v hornej aj dolnej časti dverí, bezpečnostný zámok (s 2 kľúčmi) ks 16
celková šírka mm 400
celková hĺbka mm 500
celková výška mm 1800
sokel pod skrinku mm 40 100
oceľový plech hrúbka mm 0,7 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skrinka je kovová 6 dverová typu Z
samostatné uzamykanie dverí uzamykanie (jednobodové na kľúč), cylindrická vložka /zámok s 2 kľúčami v počte 96 ks
Vystužený rám i dvere skrine uzatvoreným profilom so  zvýšenou tuhosťou. áno
Zosilnenie dverí pod zámkom proti jeho násilnému pretočeniu áno
Povrchová úprava práškovým lakom - hladký áno
Farba korpusu šedá, napr. RAL 7035
Farba horných dvierok typu Z so šírkou 400mm v počte 48ks šedá, napr. RAL 7035
Farba spodných dvierok typu Z so šírkou 400mm v počte 48ks šedá, napr. RAL 7035
Povrchová farba stála, odolná voči oteru, umývateľná, zdravotne nezávadná. áno
materiál celokovová zváraná skrinka vyrobená z oceľového plechu I.triedy
prevedenie šatníka na sokli áno
polička do šatníkovej skrine so šírkou priehradky 400 mm, 48kusov
6x tyč na ramienka, 6x2 háčiky, efektívne vetranie na dvierkach áno
predpríprava na zoskrutkovanie zostáv dokopy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravných a manipulačných nákladov súvisiacich s dovozom predmetu zmluvy na miesto plnenia, ktorým je sídlo kupujúceho. Sídlom kupujúceho sa rozumie adresa: Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie, Rínok 334, 951 35 Veľké Zálužie - skladové priestory.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nepoškodený tovar
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa uchádzačovi /predávajúcemu/ predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzanými technickými parametrami, respektíve lepšími.
V lehote najneskôr do 5 dní, od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, s uvedením ceny v Eur bez DPH aj s DPH. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
- prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu (aj fotku produktu) tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uverejnených v tomto OF. Zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení ponúkaného typu tovaru.
Ak predávajúci nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Kupujúceho, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Kupujúci to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Termín dodania tovaru je maximálne 8 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním tovaru je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred a to v čase 07:00 hod. do 14:00 hod..
Kupujúci je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie kupujúceho od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Predávajúci sa zaväzuje, že dodá Kupujúcemu spolu s tovarom faktúru, dodací list a záručný list. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ tovaru (predávajúci) vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry, ktorá bude uhradená v mene Eur formou bezhotovostného platobného styku. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za dodanie predmetu zákazky vrátane ceny za dopravu na miesto plnenia.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, Kupujúci je oprávnený vrátiť ju Predávajúcemu na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Kupujúcemu. V prípade, že Kupujúci nevráti faktúru Predávajúcemu na doplnenie do 5 dní odo dňa obdržania, považuje sa faktúra za prevzatú bez pripomienok.
Ak je Predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Predávajúceho s dodaním tovaru je Predávajúci povinný uhradiť Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého s predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Kupujúceho so zaplatením vystavenej a doručenej faktúry môže Predávajúci požadovať od Kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou
Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že veriteľ nemôže v zmysle § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka postúpiť svoju pohľadávku voči dlžníkovi bez jeho predchádzajúceho súhlasu, inak je tento právny úkon veriteľa – postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Vrátane inštalácie - zloženia a montáže  na mieste plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota materiál celokovová zváraná skrinka vyrobená z oceľového plechu I.triedy
Navrhnutá hodnota materiál celokovová zváraná/montovaná skrinka vyrobená z oceľového plechu I.triedy

Žiadame o úpravu a povolenie montovaného ekvivalentu, ktorý má rovnaké konštrukčné vlastnosti a rovnakú pevnosť ako zváraná alternatíva. Povolením tejto zmeny nôže byť ponúkané širšie spektrum modelov štandardných vlastností na trhu a môže sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rínok 334/48, 951 35 Veľké Zálužie, Veľké Zálužie, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2025 11:14 — 05.07.2025 11:14

16,00 ks

8 071,01

6 561,80

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2025 11:16

04.06.2025 11:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2025 11:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 29
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2025 11:33 - Vstupná ponuka 8 070,03 € Cena s DPH
31.05.2025 21:44 - Najvýhodnejšia ponuka 7 378,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS