• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2025 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2025 13:00

Detail zákazky Z20252286

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2025 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2025 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2025 13:00

Základné údaje

Z20252286

OF-299813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10864028

Objednávateľ

00166456

Krajská prokuratúra

Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, 97562, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické prostriedky

hygienické vrecká, toaletný papier, papierové utierky, antibakteriálne tekuté mydlo, osviežovač vzduchu, wc gel, dezinfekcia na ruky bezoplachová, dezinfekcia na povrchy

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické prostriedky
Funkcia
Hygienické prostriedky, osviežovače vzduchu, preventívne ošetrovacie prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladané papierové utierky ZZ LX, 2 vrstvy, 100 % celulóza, 3000 kusov v kartóne, rozmer 22 x23 cm kartón 250
Toaletný papier JUMBO, 2 - vrstvový, 100 % celulóza,  190x95, biely, 12 ks/balenie, min. 125 m. ks 2700
Osviežovač vzduchu v spreji do WC / objem 300 ml, vône: more, citrón, levanduľa ks 300
WC blok pre hygienickú čistotu a sviežosť toalety / 50 g, rôzne vône, závesný košík ks 500
Vlhčené utierky antibakteriálne, FRESHMAKER/FRESH DETOX 120 ks/bal, dezinfekčné bal. 50
Papierové utierky v kotúči MAXI, 2 vrstvy, 100 % celulóza, rozmer 19,6 x 20 cm, min. 228 m./6 ks/balenie bal. 20
Tekuté mydlo antibakteriálne/5 L bandaska ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Utierky skladané dvojvrstvové, 100 % celulóza, rozmer 25 x 21 cm dvojvrstvové, 100 % celulóza, 25 x 21 cm
Toaletný papier 2 vrstvový, 100 % celulóza, 190x95, biely dvojvrstvový, 190x95, 100 % celulóza
Osviežovač vzduchu v speji do WC / objem 300 ml, rôzne vône 300 ml, rôzne vône: more, citrón, levanduľa, fresh
WC blok pre hygienickú čistotu a sviežosť talety / 50 g, rôzne vône pre preventívne ošetrenie toaletnej misy, rôzne vône
Papierové utierky MAXI, 2 vrstvové, 100 % celulóza, rozmer 19,6 x 20 cm dvojvrstvové, 100 % celulóza, 19,6 x 20 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie tovaru na miesto plnenia v okresoch: Banská Bystrica, Brezno, Lučenec, Revúca, Rimavská Sobota,Veľký Krtíš, Zvolen, Žiar nad Hronom. Presné množstvo, sortiment tovaru a miesto plnenia budú dodávateľovi oznámené do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe objednávateľa, a to minimálne 3 pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý v originálnom balení, neriedený. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za závažné porušenie zmluvyných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Počet odobratých kusov sa môže líšiť od požadovaných.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska cesta 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

3 870,00 ks, kartón, bal.

8 000,00

6 504,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2025 10:32

30.05.2025 10:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2025 10:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 266
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2025 11:50 - Vstupná ponuka 7 999,99 € Cena s DPH
30.05.2025 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 7 749,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS