31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
35693487
Hermes LabSystems, s.r.o.
Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK
Špeciálny spotrebný materiál s inštaláciou k prístroju plynový chromatograf Agilent GC7890B, MSD 5977B, GERSTEL Twister System
špeciálny spotrebný materiál
Tovar, Služba
|
1. Špeciálny spotrebný materiál s inštaláciou k prístroju plynový chromatograf Agilent GC7890B, MSD 5977B, GERSTEL Twister System
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu a jeho inštalácie k prístrojom pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenska, ITMS kód projektu: 401202B481 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Plynový chromatograf Agilent GC 7890B, MSD 5977B, GERSTEL Twister® System | súbor | 1 | ||
| 1.1 Inlet liner, Ultra Inert, splitless, single taper, glass wool, 5/pk | ks | 2 | ||
| 1.2 DB-5MS Ultra Inert 30m, 0.25mm, 0.25um | ks | 2 | ||
| 1.3 10 μL GERSTEL TriStar Syringe for MPS robotic Universal Syringe Module or MPS | ks | 2 | ||
| 1.4 Filament,high temperature EI for GCMS | ks | 1 | ||
| 1.5 AVF 45 Platinum, 1Qt | ks | 1 | ||
| 1.6 Big Universal Trap, 1/8inch fttgs,Helium | ks | 1 | ||
| 1.7 Gas Clean Filter Carrier Gas | ks | 1 | ||
| 1.8 Split vent trap PM kit,single cartridge | ks | 1 | ||
| 1.9 Drive Assembly G1311-60001 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia k prístroju plynový chromatograf Agilent GC7890B, MSD 5977B, GERSTEL Twister System pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenska, ITMS kód projektu: 401202B481 v rozsahu bodov 1.1 - 1.9 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k uvedenému prístroju. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady). |
| Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
| Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu. |
| Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
| Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
| Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
| Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
16.06.2025 10:00 — 31.10.2025 10:00
1,00 zákazka
5 661,32
4 602,70
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2025 09:45
05.06.2025 15:00
05.06.2025 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.05.2025 08:30 - Vstupná ponuka | 5 660,46 | € | Cena s DPH |
| 03.06.2025 19:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 651,85 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: