• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 08:35

Detail zákazky Z20252229

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 08:35

Základné údaje

Z20252229

OF-299699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10839500

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a preventívna údržba fotokopírovacích zariadení KYOCERA, TOSHIBA

servis, preventívna údržba, fotokopírovací stroj, KYOCERA, TOSHIBA

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E7702988, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E7702988 ks 1
Práca výmena dielov: hodina 3
MK-8525A Maintenance kit ks 1
MK-8525B Maintenance kit ks 1
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 2
 2. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E7402545, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E7402545 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
MK-8525A Maintenance kit ks 1
MK-8525B Maintenance kit ks 1
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 2
 3. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task Alfa 3253 s.n. RFH9409770, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task Alfa 3253 s.n. RFH9409770 ks 1
Práca: výmena dielu hodina 2
MK-83350D Maintenance kit ks 1
MK-83350A Maintenance kit ks 1
 4. Oprava fotokopírovacieho zariadenia TOSHIBA e-studio 2802 s.n. CUCH41657 , vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TOSHIBA e-studio 2802 s.n. CUCH41657 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
6LJ83556000 DEV-KIT-2505 ks 1
6LJ83358000 OD-2505 ks 1
6LJ80609000 ROLLER PICK UP ASSY ks 1
6LJ80668000 SP PAD ASSY ks 1
6LJ75249000 ASYS-ROL-F32 ks 1
6LJ75285000 ASYS-PAD-CST ks 1
 5. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task-alfa 5551 s.n. L8B4X03774, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task-alfa 5551 s.n L8B4X03774 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
302N494020 PRIMARY FEED UNIT ks 1
MK-8505C Maintenance Kit ks 1
MK-8505A Maintenance Kit ks 1
302LC93017 DK-8505 ks 3
 6. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20665, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20665 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
6LK71637000 DF-KIT-3031 ks 1
6LK51942000 GUIDE-EXIT-UPR-H373 ks 1
6LK51945000 SPG-F-ROL-REV-H21Y ks 4
6LK49167000 EPU-KIT-FC505CLR ks 1
6LJ70994300 D-FC30-K ks 1
6LJ70598000 OD-FC50 ks 1
6LK50755000 ROL-KIT-FC30-U ks 1
6LE99304000 ROL-KIT-1026 ks 1
 7. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20677, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20677 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
D-FC30-C Developer Cyan ks 1
D-FC30-Y Developer Yellow ks 1
D-FC30-M Developer Magenta ks 1
6LJ54274000 ASYS-MIXR-DEV-AGIR ks 3
6LK48906000 GEAR-04H-29-9-MIX-SP ks 3
6LK48905000 GEAR-04H-29-9-MIX-AG ks 3
6LK49167000 EPU-KIT-FC505CLR ks 1
6LJ70668000 HR-FC50H-L ks 1
 8. Oprava fotokopírovacieho zariadenia TOSHIBA e-studio 167 s.n SCWG855760, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TOSHIBA e-studio 167 s.n SCWG855760 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
413036110 00 OD-1600 ks 1
6LA85750100 DEV-KIT-2340 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky KYOCERA, TRIUMPH ADLER, TOSHIBA, SHARP. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia.
Plnenie služby v Bratislave III a v Žiline.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dieľov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Požadovaná splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2, Bratislava; VU 1353 Žilina, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

02.06.2025 08:00 — 09.06.2025 14:00

1,00 súbor položiek

13 979,80

13 979,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.05.2025 13:58

24.05.2025 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2025 10:52 - Vstupná ponuka 13 979,67 € Cena bez DPH
22.05.2025 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 13 979,67 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS