• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 10:50

Detail zákazky Z20252224

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 10:50

Základné údaje

Z20252224

OF-299713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10839498

Objednávateľ

37886827

Poliklinika Sabinov, n.o.

SNP 1, Sabinov, 08301, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, kWh, prevzatie zodpovednosti za odchýlku

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 24 mesiacov pre jedno odberné miesto špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za 24 mesiacov pre odberné miesto spolu kWh 200000
- z toho dodávka v nízkej tarife (NT) kWh 49000
- z toho dodávka vo vysokej tarife a špičkovej tarife (VT + ŠT) kWh 151000
Odberné miesto (OM) č. 197757 – J. Cirbusovej 1, 083 01 Sabinov kód EIC 24ZVS0000028077Z
- veľkosť ističa A 200
- počet fáz počet 3
- napäťová úroveň NN NN
- dohodnutá rezervovaná kapacita A 100
- maximálna rezervovaná kapacita A 200
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie pre odberné miesto spolu kWh 100000
- z toho dodávka v nízkej tarife (NT) kWh 24500
- z toho dodávka vo vysokej tarife a špičkovej tarife (VT + ŠT) kWh 75500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Odberné miesto (OM) - distribučná sadzba X3-C2
Typ merania priebehové meranie s diaľkovým odpočtom
Deň začatia dodávky elektrickej energie 01.07.2025 00.00 hod.
Deň skončenia dodávky elektrickej energie 30.06.2027 24.00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste uvedenom odberateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Cena je stanovená ako celková cena s DPH za dodávku elektrickej energie počas zmluvného obdobia 24 mesiacov. Cena musí obsahovať všetky náklady vrátane distribúcie, nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesto.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
DPH, spotrebnú daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednanej elektriny v rozsahu +/- 15 %.
Zmluvné strany sa dohodli na tolerančných odchýlkach v súvislosti s neodobratím, resp. prekročením zmluvného množstva (ZM):
a) 85 % spodnej tolerančnej odchýlky od ZM za zmluvné obdobie, čo predstavuje minimálne množstvo elektriny v objeme 85 % zmluvného množstva, ktoré sa odberateľ zaväzuje odobrať. V prípade, ak odberateľ počas zmluvného obdobia odoberie menej ako touto zmluvou dohodnuté minimálne množstvo elektriny, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za pripravenosť plniť svoje záväzky z tejto zmluvy, a to vo výške 100 % z dohodnutej ceny za neodobratý objem minimálneho množstva elektriny;
b) 115 % hornej tolerančnej odchýlky od ZM za zmluvné obdobie, čo predstavuje maximálne množstvo elektriny v objeme 115 % zmluvného množstva. V prípade, ak odberateľ počas zmluvného obdobia chce odobrať elektrinu nad úrovňou maximálneho množstva je možné tento objem dodatočne dokúpiť. Takýto odber je potrebné dodávateľovi oznámiť v dostatočnom predstihu - minimálne 1 kalendárny mesiac;
c) v prípade, ak nebude odber nad úrovňou maximálneho množstva dodávateľovi oznámený, bude rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a maximálne dohodnutým množstvom elektrickej energie fakturovaný na základe aritmetického priemeru spotových cien za príslušné obdobie navýšený o spotový koeficient k= +3,50 EUR/MWh.
Cena za dodávku elektrickej energie pre odberné miesto bude fakturovaná formou mesačných vyúčtovacích faktúr na základe skutočného merania za príslušný mesiac.
Distribučné poplatky pre roky 2025, 2026 a 2027 určí dodávateľ z aktuálnych cien vo výške určenej URSO pre rok 2025. V prípade zmeny distribučným poplatkov v čase dodávky, Dodávateľ účtuje odberateľovi služby súvisiace s distribúciou elektriny podľa platného cenníka služieb distribúcie príslušného PDS, v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami ÚRSO.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to kontaktnej osobe objednávateľa, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej ponuky s uvedením jednotkovej ceny na jednotlivé zložky elektrickej energie vrátane spotrebnej dane a DPH.
Dodávateľ predloží odberateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy čestné vyhlásenie, že má (bude mať) uzatvorenú zmluvu na obdobie od 01.07.2025 do 30.06.2027 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území (regióne), kde má sídlo odberateľ.
Dodávateľ predloží odberateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky.
Dodávateľ a odberateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v tomto formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poliklinika Sabinov n.o., SNP č. 1, 083 01 Sabinov, Sabinov, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2025 00:00 — 30.06.2027 23:59

200 000,00 kWh

42 345,46

42 345,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.05.2025 13:56

26.05.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2025 09:53 - Vstupná ponuka 42 327,30 € Cena bez DPH
26.05.2025 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 42 327,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS