• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2025 08:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2025 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2025 09:40

Detail zákazky Z20252213

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2025 08:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2025 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2025 09:40

Základné údaje

Z20252213

OF-299691

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10845390

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36010481

SYNTCHEM, spol. s r.o.

Chrenovec-Brusno 198, Chrenovec-Brusno, 972 32, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne, diagnostické pomôcky a materiál

laboratórny materiál, mikroskúmavky, kapiláry

  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38437000-7 - Laboratórne pipety a príslušenstvo

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne sklo a ostatný materiál bude použitý pri akreditovaných laboratórnych analýzach v zmysle Plánu skúšok výbušnín, výbušných predmetov a munície.  Centrum testovania munície je akreditovanou skúšobňou podľa normy ISO/IEC 17025:2017.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikroskúmavky pre DTA; Ø 4,9 mm ± 1 mm; dĺžka 48 mm bal/100 ks 2
Kapiláry pre DTA typ I. Ø 1,55 x 60 mm bal/100 ks 2
sklenené skúmavky dlžka 114 ± 15 mm, vonkajší priemer 12-16 mm, hrúbka steny 0,5-1,25 mm s lemovaným koncom (príp. alternatívne rozmery) ks 1000
sklenená navažovačka priemer 50x30 mm, objem 20 ml ks 30
kovová pinzeta so špicatým koncom ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 06:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou.  Splatnosť faktúry je  do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Predmetná služba môže byť zabezpečená prostredníctvom subdodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 42.zásobovacia základňa, Martin 036 01, Duklianska 1, Nováky, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

11.06.2025 10:47 — 15.07.2025 10:48

1,00 podľa technickej špecifikácie

2 300,56

1 870,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2025 10:50

27.05.2025 08:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2025 09:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2025 11:38 - Vstupná ponuka 2 300,10 € Cena s DPH
23.05.2025 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 300,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS