54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Obaly na tablety iPad
obaly na tablety
Tovar, Služba
1. Obal na tablet s klávesnicou a touchpadom typ 1 - PN: MJQK3SL/A
|
|
---|---|
Funkcia |
Obal vhodný na tablet iPad Pro 12,6" (PN: MP203FD/A) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 9 | ||
Rozmer zariadenia vkladaného do obalu | v palcoch " | 12,6 | 12,9 | |
záruka | v rokoch | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | čierna |
pripojenie | bezdrôtové |
typ batérie | integrovaná |
typ klávesov | nízkoprofilové |
lokalizácia klávesov | SK (slovenská klávesnica) |
výbava klávesnice | podsvietené klávesy |
typ púzdra | zatváracie púzdro |
pripojenie tabletu k obalu | magnetické |
polohovateľnosť | áno |
2. Obal na tablet s klávesnicou a touchpadom typ 2 - PN: MWR53SL/A
|
|
---|---|
Funkcia |
Obal vhodný na tablet iPad Pro 13" (PN: MVXR3HC/A) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 30 | ||
Rozmer zariadenia vkladaného do obalu | v palcoch " | 13 | ||
záruka | v rokoch | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | čierna |
pripojenie | bezdrôtové |
typ batérie | integrovaná |
typ klávesov | nízkoprofilové |
lokalizácia klávesov | SK (slovenská klávesnica) |
výbava klávesnice | podsvietené klávesy |
typ púzdra | zatváracie púzdro |
pripojenie tabletu k obalu | magnetické |
polohovateľnosť | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Úrad pre územné plánovanie a výstavbu SR, Tomášikova 14366/64A, 83104 Bratislava |
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky, ktorý je nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený. |
Ak je úspešný uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento úspešný uchádzač nebude pri plnení kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej súťažnej ponuke však musí uchádzač uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Cena za predmet zákazky je konečná, neprekročiteľná, sú v nej zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady uchádzača súvisiace s komplexným zabezpečením služieb spojených s dodávkou predmetu zákazky do miesta dodania, poplatkami, daňami a primeranou ziskovou prirážkou. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe zmluvy a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa môže uskutočňovať aj priebežne, počas doby plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry Verejným obstarávateľom |
V prípade, ak je v rámci tohto formulára uvedený konkrétny typ výrobku, výrobcu, alebo dodávateľa, potom platí, že verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý spĺňa všetky požiadavky verejného obstarávateľa pri zachovaní minimálnych požadovaných, alebo lepších parametrov. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní má Verejný obstarávateľ možnosť tovar vrátiť úspešnému uchádzačovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady úspešného uchádzača. V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru úspešnému uchádzačovi je úspešný uchádzač povinný doručiť Verejnému obstarávateľovi náhradný tovar spĺňajúci všetky požadované technické vlastnosti v lehote do 5 pracovných dní. |
Úspešný uchádzač berie na vedomie, že Verejný obstarávateľ neposkytuje v súvislosti s touto zákazkou akékoľvek zálohové platby ani preddavky. |
Pri uplatnení reklamácie je úspešný uchádzač povinný tovar prevziať v sídle Verejného obstarávateľa na vlastné náklady najneskôr do 5 pracovných . Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád v čo najkratšom možnom čase, najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo poškodený resp. chybný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru Verejný obstarávateľ zistí chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a o tieto skutočnosti uvedie v preberacom protokole. Úspešný uchádzač je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku množstva a druhu tovaru v požadovanom termíne, oboznámi o tom Verejného obstarávateľa bez zbytočného odkladu prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak úspešný uchádzač nesplní ani náhradný termín dodania tovaru, považuje sa to za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Dodanie predmetu zákazky: do 45 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikácia ponúkaného tovaru spolu s technickým / katalógovým listom pre overenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky) a rozpis jednotkových cien položiek do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Tomášikova 64/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
28.05.2025 00:00 — 11.07.2025 23:59
1,00 cena celkom za predmet zákazky
15 823,87
12 864,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.05.2025 09:41
26.05.2025 13:00
26.05.2025 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2025 10:03 - Vstupná ponuka | 15 823,86 | € | Cena s DPH |
21.05.2025 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 499,23 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: