• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2025 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:20
  •    Zrušenie zákazky
    23.05.2025 10:23

Detail zákazky Z20252173

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2025 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:20
  •    Zrušenie zákazky
    23.05.2025 10:23

Základné údaje

Z20252173

OF-298757

zrušená

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a preventívny servis pľúcnych ventilátorov

Servis, pľúcny, ventilátor

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a preventívny servis pľúcnych ventilátorov
Funkcia
Servis a preventívny servis pľúcnych ventilátorov s cieľom zabezpečiť bezporuchový chod prístrojov autorizovaným servisným strediskom.
Preventívny servis, resp. preventívne prehliadky budú vykonávané na prístrojoch podľa zoznamu v prílohe č. 1 - "Zoznam pľúcnych ventilátorov" tohto opisného formulára.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Preventívny servis, resp. preventívne prehliadky budú vykonávané: v intervale 1 x krát za 12 mesiacov – intervaly sleduje dodávateľ
Preventívna prehliadka zahŕňa: technickú kontrolu a kalibráciu ovládacích prvkov
Preventívna prehliadka zahŕňa: AD/DA prevodníkov
Preventívna prehliadka zahŕňa: tlakových senzorov
Preventívna prehliadka zahŕňa: ventilov a mixéra medicinálnych plynov
Preventívna prehliadka zahŕňa: pretlakového ventilu
Preventívna prehliadka zahŕňa: komunikácie oboch procesorov
Preventívna prehliadka zahŕňa: výmenu chemického kyslíkového senzora
Preventívna prehliadka zahŕňa: kalibráciu kyslíkového senzora
Preventívna prehliadka zahŕňa: výmena sady filtrov a HEPA filtra
Preventívna prehliadka zahŕňa: kontrola stavu batérií systému a záložnej batérie pre prevádzku prístroja
Preventívna prehliadka zahŕňa: aktualizáciu firmvéru prístroja
Preventívna prehliadka zahŕňa: bezpečnostnú záverečnú kontrolu prístroja
Preventívna prehliadka zahŕňa: práca servisného technika
Preventívna prehliadka zahŕňa: cestovné náklady servisného technika
Preventívna prehliadka zahŕňa: vystavenie test reportu a servisného listu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov Objednávateľa (verejného obstarávateľa).
Úhrada predmetu zákazky sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom v EUR (€) na základe mesačnej fakturácie po vykonanej preventívnej prehliadke s 60 dňovou lehotou splatnosti odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi).
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ vystaví jednotlivé faktúry/faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo poskytnuté plnenie podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk: 1. doklad o autorizácii na servis v slovenskom alebo v českom jazyku.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk: 2. certifikát servisného technika v slovenskom alebo v českom jazyku.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk: 3. vyplnenú prílohu č. 1 - "Zoznam pľúcnych ventilátorov" tohto opisného formulára, kde vyplní podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas Objednávateľa je podmienený predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je tento súhlas neplatný. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Verejný obstarávateľ podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nesmie uzavrieť zmluvu s:* uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, *uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

29.05.2025 00:00 — 29.05.2029 23:59

1,00 počet prehliadok podľa položiek OF, 1x za 12 mes.

193 052,40

193 052,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.05.2025 10:19

23.05.2025 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2025 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 350
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2025 13:24 - Vstupná ponuka 193 047,00 € Cena bez DPH
22.05.2025 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 193 047,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS