• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2025 15:59
  •    Zrušenie zákazky
    22.05.2025 16:01

Detail zákazky Z20252154

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2025 15:59
  •    Zrušenie zákazky
    22.05.2025 16:01

Základné údaje

Z20252154

OF-299605

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická kontrola AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M

technická kontrola, autobus, STK

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 34121000-1 - Autobusy a autobusy na diaľkovú prepravu
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická kontrola vozidiel kategórie M3
Funkcia
Vykonanie technickej kontroly na AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M (kategória M3)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, rok výroby: 2009 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická kontrola Vykonanie v stacionárnom pracovisku TK
Technická kontrola Vystavenie Protokolu o TK - 3 ks
Termín plnenia: máj/jún 2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Miesto plnenia do 90 km od mesta Prešov
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní technickej kontroly do prevádzkovej dokumentácie.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

24.05.2025 15:02 — 30.06.2025 14:47

1,00 služba

72,65

59,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2025 15:01

22.05.2025 15:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2025 16:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 566
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS