• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 13:25

Detail zákazky Z20252152

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 13:25

Základné údaje

Z20252152

OF-299650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10833715

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Mydlo toaletné, mydlo tekuté, krém na ruky, šampón na vlasy, zubná pasta, zubná kefka, jednorazový holiaci strojček, krém na holenie, toaletný papier jednovrstvový, latexové rukavice, papierové utierky, štetka na holenie, krém na holenie

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33711810-8 - Holiace krémy
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mydlo toaletné tuhé, balenie min. 100 g ks 9 100
Toaletný papier jednovrstvový, návin 50 m, šírka rolky 9,5 cm, balené po 30 ks ks 19 100
Toaletný papier dvojvrstvový, návin 68 m, šírka rolky 9,5 cm, balené po 30 ks ks 1 300
Mydlo tekuté, antibakteriálne, balenie 5 l ks 50
Mydlo tekuté speňovacie, antibakteriálne, balenie 5 l ks 50
Rukavice pracovné latexovo/neoprénové, proti chemikáliám, s vnútornou velúrovou úpravou, dĺžka 32,2 cm, veľkosť 10, vyhovujúce normám EN 374-1/AKL, EN 374-3, EN 388/x120, EN 421 pár 250
Ochranný krém na ruky, balenie min. 100 ml (Isolda alebo ekvivalent) ks 750
Rukavice na jedno použitie, mikroténové, univerzálna veľkosť, min. 100ks/bal bal. 200
Papierové utierky, skladané do zásobníka, 2 vrstvy, šírka rozloženého útržku 255 mm, dĺžka rozloženého útržku 206 mm, počet utierok v balení min. 160 (KATRIN CLASSIC ONE STOP M2 345287 alebo ekvivalent) bal 400
Krém na obuv, čierny, plastový obal (nie sklo), bez obsahu alkoholu, balenie min. 250g ks 10
Hrebeň na vlasy, pre dospelého človeka ks 120
Jednorazový strojček na holenie, pre muža ks 4 100
Mydlo na holenie, balenie min. 150 g, kelímok, obal nesmie byť zo skla, nesmie obsahovať alkohol (Barbus alebo ekvivalent) ks 170
Šampón na vlasy, balenie min. 100 ml, plastová fľaša, bez obsahu alkoholu ks 850
Štetka na holenie (holičská štetka) ks 100
Zubná kefka, pre dospelého človeka, stredná tvrdosť ks 400
Zubná pasta, balenie min. 75 ml ks 1 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna trvanlivosť spotreby položiek predmetu zákazky 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 48 hod.. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 10 kalendárnych dní od telefonického, e-mailového potvrdenia objednávky od objednávateľa.
Doba trvania Rámcovej dohody je do 31.12.2025.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje minimálne 12 mesačnú trvanlivosť od dátumu dodania tovaru.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. - 13:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budovateľská 1, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

7

1,00 celý rozsah

13 530,00

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2025 14:36

23.05.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 142
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2025 15:41 - Vstupná ponuka 13 530,00 € Cena s DPH
23.05.2025 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 12 915,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS