• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    23.05.2025 10:03

Detail zákazky Z20252141

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    23.05.2025 10:03

Základné údaje

Z20252141

OF-299631

zrušená

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Repasované tonery

toner, tonery, tlačiarne, repasovaný toner, tonerové náplne, atramentové náplne

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Tonery a náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení
Repasované tonery, atramentové náplne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CE285A/CRG725 pre HP LJ P1102x, M1132x, 1,5K - repasovaný ks 10
HP CE278A pre HP LJ P1606xx, P1566 black - repasovaný ks 10
HP Cartridge HP 953XL Cyan F6U16AE - repasovaný ks 4
HP Cartridge HP 953XL Magenta F6U17AE - repasovaný ks 4
HP Cartridge HP 953XL Yellow F6U18AE - repasovaný ks 4
HP Cartridge HP 953XL Black L0S70AE - repasovaný ks 4
HP 78 / C6578D Tricolor 51ml XXL - repasovaný ks 2
HP 45 / 51645A Black - repasovaný ks 2
HP 920XL / CD975AE Black - repasovaný ks 2
HP 920XL / CD972AE Cyan - repasovaný ks 2
HP 920XL / CD974AE Yellow - repasovaný ks 2
HP 920XL / CD973AE Magenta - repasovaný ks 2
Atrament pre tlačiareň EPSON L800 black 100ml - repasovaný ks 2
Atrament pre tlačiareň EPSON L800 cyan 100ml - repasovaný ks 2
Atrament pre tlačiareň EPSON L800 magenta 100ml - repasovaný ks 2
Atrament pre tlačiareň EPSON L800 yellow 100ml - repasovaný ks 2
HP CF280X 6900 strán - repasovaný ks 2
HP CE410X pre HP LJ PRO 300/400 4k black - repasovaný ks 1
HP CE411A 2600 strán cyan - repasovaný ks 1
HP CE 412A 2600 strán yellow - repasovaný ks 1
HP CE413A 2600 strán magenta - repasovaný ks 1
CF 226X - repasovaný ks 30
CF 410A - repasovaný ks 5
CF411A - repasovaný ks 5
CF412A - repasovaný ks 5
CF413A – repasovaný ks 5
CF279A – repasovaný ks 12
CF259A - repasovaný s čipom ks 10
CF259X - repasovaný s čipom ks 30
Brother TN-3480 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (2. poschodie, v pracovnej dobe od 8.00 - 14.00).
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
Prevzatie tovaru sa pri každom odbere potvrdí podpísaním preberacieho protokolu medzi kupujúcim a predávajúcim.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky nepreviať zásielku.
Požaduje sa vo faktúre uviesť vyšpecifikovanú cenu podľa položiek a vyznačiť DPH.
Predávajúci na vlastné náklady odoberie použité (prázdne tonery) od objednávateľa. Prázdne tonerové kazety bude predávajúci preberať od kupujúceho pri každej dodávke tonerov a dodá potvrdenie o ekologickej likvidácii odobraných tonerov.
Plnenie Rámcovej dohody na základe Čiastkovej výzvy (mailovej objednávky) - čiastkové plnenie.
Jednotlivé množstvo tovaru bude dodávané na základe čiastkovej výzvy zaslanej objednávateľom . Termín dodania do 5 pracovných dní od obdržania objednávky.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, nepoškodené, neporušené.
Repasované tonery budu dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Predávajúci si nemôže nárokovať odber všetkých druhov tonerov uvedených v zmluve. Neodobratie všetkých druhov tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo predávajúceho uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy množstva jednotiek jednotlivých druhov tovaru za podmienky dodržania jednotkových cien (predložených v aktualizovanom rozpočte jednotlivých položiek), maximálne však do výšky celkovej ceny dohodnutej v Rámcovej dohode.
Náklady na reklamáciu hradí predávajúci. Reklamácia tovaru bude vybavená do 14 pracovných dní odo dňa nahlásenia reklamácie kupujúcim.
Dodanie tonerov, ktoré nebudú nové originálne (tam, kde sa to požaduje), ako aj omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako 3 pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Splatnosť faktúry 30 dní po doručení faktúry.
Požaduje sa, aby všetky originálne aj repasované tonery obsahovali funkčný čip informujúci o zostávajúcej kapacite náplne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12

30,00 položka

2 300,00

2 114,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2025 14:06

23.05.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 532
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS