• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 10:15

Detail zákazky Z20252104

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2025 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2025 10:15

Základné údaje

Z20252104

OF-299610

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10839438

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

53756916

SEO GROUP s.r.o.

Námestie 1. mája 8062/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papier do tlačiarne

papier na kopírovanie a tlač

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. papier do tlačiarne A3
Funkcia
papier na bežné kopírovanie a tlač vhodný na použitie pre  všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky xerografický papier biely A3 balík 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A3
rozmery 297 x 420 mm
počet kusov v balíku min. 500 ks
farba biela
Minimálne parametre: Gramáž: g/m2 80 ± 3 Hrúbka: 103 ± 3 Vlhkosť: % 3,8 - 5,0 Opacita: % min. 91 Belosť: CIE 146 ± 3 Drsnosť: cm3/min 220± 60 Priedušnosť: cm3/min 1.250
 2. papier do tlačiarne A4
Funkcia
papier na bežné kopírovanie a tlač vhodný na použitie pre všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky xerografický papier biely A4 balík 2700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4
rozmery 210 x 297mm
počet kusov v balíku min. 500 ks
farba biela
Minimálne parametre: Gramáž: g/m2 80 ± 3 Hrúbka: 103 ± 3 Vlhkosť: % 3,8 - 5,0 Opacita: % min. 91 Belosť: CIE 146 ± 3 Drsnosť: cm3/min 220± 60 Priedušnosť: cm3/min 1.250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy v rámci MČ- Petržalka, Bratislava. Požadované paletové dodávanie, t. j. 60 krabíc A4 + potrebný počet krabíc A3
2. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak, ako sú uvedené v technickej špecifikácii. Požaduje sa, aby dodávateľ na požiadanie predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru  v lehote dohodnutej s objednávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
5. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach a nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo.
6. Podľa potreby Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na miesto plnenia v Bratislave v pracovných dňoch od pondelka do piatka v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
7. Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme mailových správ. Lehota plnenia pre Dodávateľa je dodanie predmetu zákazky do 7 dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa.
8. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľ telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pre dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
9. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
10. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH. Prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Faktúry budú doručené spolu s tovarom. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom  objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne e-mailom.
15. Nedodržanie požiadavky č. 3, 4, 9 a 14 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

15 614,79

12 694,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2025 08:01

26.05.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 77
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2025 13:35 - Vstupná ponuka 15 614,24 € Cena s DPH
26.05.2025 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 15 006,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS