30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36740471
Medsol Slovakia s.r.o.
Mostná 72, Nitra, 94901, SVK
Bezpečnostno - technická kontrola monitor/defibrilátora LifePak 15 a automatického externého defibrilátora LifePak 1000
Technická, bezpečnostná, monitor/defibrilátor, lifepak 15, automatický, lifepak 1000, kontrola.
Služba
|
1. Bezpečnostno - technická kontrola monitor/defibrilátora LifePak 15
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie v stanovených intervaloch periodickú bezpečnostno - technickú kontrolu monitor/defibrilátora LifePak 15 podľa výrobcom predpísaných postupov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Monitor/defibrilátor LifePak 15 | ks | 11 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Monitor/defibrilátor LifePak 15 | zdravotnícky prístroj / btk, funkčná skúška a vystavenie protokolu |
|
2. Bezpečnostno - technická kontrola automatického externého defibrilátora (AED) LifePak 1000
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie v stanovených intervaloch periodickú bezpečnostno - technickú kontrolu AED LifePak 1000 podľa výrobcom predpísaných postupov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| AED LifePak 1000 | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| AED LifePak 1000 | zdravotnícky prístroj / btk, funkčná skúška a vystavenie protokolu |
| Názov |
| 2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje. |
| 2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb. |
| 2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
| 2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
| 2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
| 2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| 2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi. |
| 2.3.10. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 10 pracovných dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonický. |
| 2.3.11. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi. |
| 2.3.12. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
| 2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť číslo zmluvy o poskytovaní služieb z EKS. |
| 2.3.14. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla zdravotníckeho prístroja. |
| 2.3.15. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky na vykonanie služby objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
| Názov | Upresnenie |
| Protokol BTK musí obsahovať: | názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa pripojenia pacienta (typ B, BF alebo CF) |
| Protokol BTK musí obsahovať: | výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu |
| Protokol BTK musí obsahovať: | vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný |
| Protokol BTK musí obsahovať: | správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka) |
| V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: | diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou a návrh na opravu zdravotníckeho prístroja |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
26.05.2025 07:00 — 28.08.2025 15:00
13,00 ks
2 580,54
2 098,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2025 08:02
23.05.2025 09:00
23.05.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.05.2025 08:10 - Vstupná ponuka | 2 579,31 | € | Cena s DPH |
| 22.05.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 579,31 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: