36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36679607
ARJO-HUMANIC SK, s.r.o.
Školská 428, Batizovce, 05935, SVK
prístroj na dekontamináciu nebezpečného zdravotníckeho odpadu s príslušenstvom pre domácnosť situovanú v rodinnom dome v rámci projektu: "Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce" – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Trenčín
Dekontaminačný prístroj, Prístroj na dekontaminovanie
Tovar, Služba
|
1. Prístroj na dekontamináciu nebezpečného zdravotníckeho odpadu s príslušenstvom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prístroj pre dekontamináciu, pachovú neutralizáciu a objemovú redukciu použitých jednorazových plienok, inkontinenčných podložiek, buničiny a pod. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Príkon: | kW | 0,92 | ||
| El. pripojenie: | V | 230 | ||
| Spotreba vody: | l | 0,70 | 0,90 | |
| Čas dekontaminačného cyklu: | sek | 90 | 180 | |
| Objem vreca: | l | 80 | 85 | |
| Hmotnosť stroja: | kg | 130 | ||
| Rozmer šírka: | cm | 90 | ||
| Rozmer výška: | cm | 100 | ||
| Rozmer hĺbka: | cm | 80 | ||
| Dodanie v počte: | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Konštrukcia: | nerezová oceľ 1.4301 |
| Dekontaminačná jednotka: | áno, integrovaná |
| Pachová redukcia: | áno, vákuovým zatavením materiálu dvojitým zvarom |
| Objemová redukcia: | áno, objem odpadu redukovaný min. o 50 % |
| Signalizácia chýb: | áno, min. nesprávna obsluha, potreba doplnenia dekontaminačnej chémie |
| Príslušenstvo: | áno, 1x vrecia 200 ks / bal + dezinfekcia vnútorná 5 litrov - zaručená kompatibilita s prístrojom |
| Pojazdové kolieska: | áno |
| Referenčný model: | MEDIVAK MV6 - dekontaminačný prístroj, alebo ekvivalent |
| Názov |
| Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
| Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu, zloženie na mieste plnenia, montáž, odskúšanie, písomný návod a zaškolenie max. 3 osôb. |
| Cena, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému je konečná a nemenná. |
| Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
| Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
| V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
| Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
| Dodávateľ poskytne objednávateľovi zákonnú záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Zákazka je realizovaná v rámci projektu financovaného z Plánu obnovy a odolnosti: Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Trenčín, kód projektu: 13I01-22-V02-00080. |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bol text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy) . Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetnu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Piaristická ulica, Parcela registra C, 400/1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.06.2025 10:00 — 29.08.2025 15:00
1,00 ks
15 191,73
12 351,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2025 14:35
22.05.2025 10:00
22.05.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.05.2025 10:56 - Vstupná ponuka | 14 993,70 | € | Cena s DPH |
| 20.05.2025 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 993,70 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: