• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 11:45

Detail zákazky Z20252078

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 11:45

Základné údaje

Z20252078

OF-299586

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10833683

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

31396623

PYRA, spol. s r.o.

Vajnorská 103, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka kancelárskeho papiera v roku 2025

xerografický papier, papier A4, papier A3, kancelársky papier

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. xerografický papier
Funkcia
Xerografický papier určený pre čiernobielu a farebnú tlač, laserové a atramentové tlačiarne a kopírovacie zariadenia na tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier formátu A4, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 165-168, opacita min. 93%, drsnosť 150-200 ml/min., hrúbka 108-111 mikrometrov, ekologický certifikát FSC alebo PEFC, certifikácia ISO 9001, ISO 14001, ISO 9706 1 balík/500ks 4 000 balíkov
Xerografický papier formátu A3, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 165-168, opacita min. 93%, drsnosť 150-200 ml/min., hrúbka 108-111 mikrometrov, ekologický certifikát FSC alebo PEFC, certifikácia ISO 9001, ISO 14001, ISO 9706 1 balík/500ks 60 balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa požadované certifikáty a technické listy potvrdené výrobcom papiera potvrdzujúce splnenie požadovaných technických parametrov papiera.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene Dodávateľa.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle Objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky poverenú osobu Objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa dodanie tovaru do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy na adresu Generálna prokuratúra SR, Štúrova 2, Bratislava.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.05.2025 00:00 — 09.06.2025 23:59

1,00 ako celok podľa Opisného formulára

40 336,13

32 793,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2025 12:46

23.05.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 115
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2025 13:08 - Vstupná ponuka 25 338,00 € Cena s DPH
16.05.2025 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka 25 338,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS