166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
31396623
PYRA, spol. s r.o.
Vajnorská 103, Bratislava, 83104, SVK
Nákup a dodávka kancelárskeho papiera v roku 2025
xerografický papier, papier A4, papier A3, kancelársky papier
Tovar, Služba
|
1. xerografický papier
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Xerografický papier určený pre čiernobielu a farebnú tlač, laserové a atramentové tlačiarne a kopírovacie zariadenia na tlač |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Xerografický papier formátu A4, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 165-168, opacita min. 93%, drsnosť 150-200 ml/min., hrúbka 108-111 mikrometrov, ekologický certifikát FSC alebo PEFC, certifikácia ISO 9001, ISO 14001, ISO 9706 | 1 balík/500ks | 4 000 balíkov | ||
| Xerografický papier formátu A3, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 165-168, opacita min. 93%, drsnosť 150-200 ml/min., hrúbka 108-111 mikrometrov, ekologický certifikát FSC alebo PEFC, certifikácia ISO 9001, ISO 14001, ISO 9706 | 1 balík/500ks | 60 balíkov |
| Názov |
| Dodávateľ doručí do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa požadované certifikáty a technické listy potvrdené výrobcom papiera potvrdzujúce splnenie požadovaných technických parametrov papiera. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene Dodávateľa. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
| Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle Objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky poverenú osobu Objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
| Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
| Požaduje sa dodanie tovaru do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy na adresu Generálna prokuratúra SR, Štúrova 2, Bratislava. |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.05.2025 00:00 — 09.06.2025 23:59
1,00 ako celok podľa Opisného formulára
40 336,13
32 793,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2025 12:46
23.05.2025 10:00
23.05.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.05.2025 13:08 - Vstupná ponuka | 25 338,00 | € | Cena s DPH |
| 16.05.2025 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 338,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: