• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2025 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2025 14:20

Detail zákazky Z20252068

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2025 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2025 14:20

Základné údaje

Z20252068

OF-299482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10824528

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52582191

GADAM s. r. o.

10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, kopírovací stroj

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50323000-5 - Údržba a opravy periférnych zariadení počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv kopírovacích strojov a príslušenstva
Funkcia
Práce spojené s diagnostikou a lokalizáciou porúch kopírovacích strojov a s nacenením opravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet diagnostikovaných zariadení ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenia TOSHIBA e-Studio 2303, e-Studio 2802, e-Studio 307;   KYOCERA TASKalfa 2553, TASKalfa 551;   TRIUMPH-ADLER TA 4006;   HP LJ PRO M477;   MINOLTA C250
Diagnostika špecifikovanie poruchy zariadenia s rozpisom originálnych náhradných dielov, materiálu a úkonov potrebných na odstránenie poruchy
Nacenenie opravy cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Liptovský Mikuláš
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Poskytovateľ vykoná diagnostiku a nacenenie porúch zariadení len na základe objednávok objednávateľa zasielaných elektronickou poštou. Zadávanie objednávok bude limitované aktuálnymi potrebami objednávateľa.
Poskytovateľovi nevznikajú žiadne finančné nároky vrátane náhrady škody z dôvodu nezadania objednávok v akomkoľvek rozsahu predpokladaného množstva definovaného v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Požaduje sa poskytnutie služby najneskôr do 7 pracovných dní od doručenia objednávky. Poskytovateľ je povinný oznámiť objednávateľovi presný termín poskytnutia služby najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Protokol o diagnostike a nacenení opravy zariadenia sa požaduje vyhotoviť do 2 pracovných dní po realizácii diagnostiky. V prípade, že zariadenie nebude opraviteľné, objednávateľ požaduje spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia".
Objednávateľ môže po konzultácii s dodávateľom doplniť nový typ kopírovacieho zariadenia, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii.
V jednotkovej cene za diagnostiku a nacenenie opravy zariadenia musia byť zahrnuté všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a poskytnutia služby.
Cenovú ponuku predložiť ako cenu celkom za maximálny počet diagnostikovaných zariadení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

7

1,00 celok

676,50

550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2025 12:24

22.05.2025 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2025 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2025 11:59 - Vstupná ponuka 676,50 € Cena s DPH
19.05.2025 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 651,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS