30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52582191
GADAM s. r. o.
10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, kopírovací stroj
Služba
|
1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Práce spojené s diagnostikou a lokalizáciou porúch kopírovacích strojov a s nacenením opravy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet diagnostikovaných zariadení | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenia | TOSHIBA e-Studio 2303, e-Studio 2802, e-Studio 307; KYOCERA TASKalfa 2553, TASKalfa 551; TRIUMPH-ADLER TA 4006; HP LJ PRO M477; MINOLTA C250 |
| Diagnostika | špecifikovanie poruchy zariadenia s rozpisom originálnych náhradných dielov, materiálu a úkonov potrebných na odstránenie poruchy |
| Nacenenie opravy | cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky |
| Názov |
| Miesto plnenia: Liptovský Mikuláš |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Poskytovateľ vykoná diagnostiku a nacenenie porúch zariadení len na základe objednávok objednávateľa zasielaných elektronickou poštou. Zadávanie objednávok bude limitované aktuálnymi potrebami objednávateľa. |
| Poskytovateľovi nevznikajú žiadne finančné nároky vrátane náhrady škody z dôvodu nezadania objednávok v akomkoľvek rozsahu predpokladaného množstva definovaného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Požaduje sa poskytnutie služby najneskôr do 7 pracovných dní od doručenia objednávky. Poskytovateľ je povinný oznámiť objednávateľovi presný termín poskytnutia služby najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
| Protokol o diagnostike a nacenení opravy zariadenia sa požaduje vyhotoviť do 2 pracovných dní po realizácii diagnostiky. V prípade, že zariadenie nebude opraviteľné, objednávateľ požaduje spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia". |
| Objednávateľ môže po konzultácii s dodávateľom doplniť nový typ kopírovacieho zariadenia, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii. |
| V jednotkovej cene za diagnostiku a nacenenie opravy zariadenia musia byť zahrnuté všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a poskytnutia služby. |
| Cenovú ponuku predložiť ako cenu celkom za maximálny počet diagnostikovaných zariadení. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
7
1,00 celok
676,50
550,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2025 12:24
22.05.2025 13:15
22.05.2025 13:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.05.2025 11:59 - Vstupná ponuka | 676,50 | € | Cena s DPH |
| 19.05.2025 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 651,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: