30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
opravy veľkokuchynských zariadení
servis, oprava, údržba, diagnostika, pozáručná oprava veľkokuchynského stroja, umývačka riadu
Služba, Tovar
|
1. Oprava a údržba umývacieho stroja
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servis, údržba a opravy veľkokuchynského zariadenia - umývačky riadu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Priechodná umývačka riadu Diamond ST805BE2 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah údržbového servisu | diagnostika, čistenie, výmena opotrebovaných a nefunkčných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste |
| obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7 a zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odViesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dni odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
| Nové, doposiaľ nepoužité náhradné diely a materiál. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.05.2025 08:08 — 30.06.2025 13:53
1,00 ks
882,53
717,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2025 10:09
22.05.2025 08:08
22.05.2025 08:23
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.05.2025 14:21 - Vstupná ponuka | 873,30 | € | Cena s DPH |
| 22.05.2025 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 859,77 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: