• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 10:20

Detail zákazky Z20252063

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2025 10:20

Základné údaje

Z20252063

OF-299542

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10833675

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Schránka poštová kovová a stolička plastová

schránka poštová, stolička

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Schránka poštová kovová
Funkcia
Schránka poštová kovová na listy a balíky, vhodný typ: B2B Partner 928003,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
schránka poštová ks 2
výška mm 800 810
šírka mm 499 501
hĺbka mm 340 343
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
maximálny rozmer vloženého balíka 320 x 270 x 200 mm
počet dodávaných kľúčov 3  (cylindrický zámok)
farba sivá, RAL 7016
materiál galvanizovaná oceľ
bezpečnostný mechanizmus proti odcudzeniu balíkov áno
samostatný vchod na vkladanie listových zásielok, áno
box na vhodenie balíkov otvárateľný otočným kolesom áno
prachovka na hornej strane časti na vkladanie balíkov áno
Interné číslo materiálu kupujúceho 557210000061_00
 2. Stolička plastová
Funkcia
stolička plastová, vhodný ty: SIMEX MONO, prevedenie 4CR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plastová stolička ks 2
výška stoličky mm 825
výška sedacej časti mm 440
hĺbka sedacej časti mm 450
šírka sedacej časti mm 440
nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál pružný plast/kov
farba čierna/PP01
interné číslo materiálu kupujúceho 615120000083_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod.).
f) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
g) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
j) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - h, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.06.2025 07:00 — 30.06.2025 14:00

1,00 celok

634,00

634,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2025 08:06

23.05.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 113
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2025 16:04 - Vstupná ponuka 634,00 € Cena bez DPH
23.05.2025 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 633,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS