• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2025 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2025 14:05

Detail zákazky Z20252047

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2025 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2025 14:05

Základné údaje

Z20252047

OF-299555

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10816048

Objednávateľ

30775205

Petržalský domov seniorov

Vilová 2277/19A, Bratislava, 85101, SVK

Dodávateľ

36326615

Jakub Ilavský, s. r. o.

Záblatská 471, Trenčín, 911 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

mäso, mäsové výrobky

  • 15110000-2 - Mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111200-1 - Teľacie mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka mäsa, mäsových výrobkov
Funkcia
Dodávanie mäsa a mäsových výrobkov pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčová krkovička s kosťou kg 100
Bravčové karé bez kosti kg 600
Bravčové plece bez kože kg 600
Bravčové stehno kg 600
Kuracie prsia / chladené / kg 300
Bravčová tlačenka min. 56% bravč.hlava, 12% vnútornosti, 16% bravč.kože kg 100
Bravčové oškvarky min. 80% chrbtová slanina kg 80
Hovädzia falošná sviečková kg 250
Hovädzie predné bez kosti kg 150
Hovädzí krk kg 80
Hovädzie zadné bez kosti kg 600
Teľacie stehno kg 150
Kuracie stehná s kosťou kalibrované /mrazené/ kg 450
Kuracie stehná bez kostí kg 150
Kuracie prsia /mrazené/ kg 900
Sliepka celá mrazená kg 150
Kurča celé mrazené kg 150
Kuracia pečeň / mrazená / kg 100
Bravčová pečeň / mrazená / kg 100
Morčacie prsia / mrazené / kg 300
Kačacie stehná kalibrované / mrazené/ kg 70
Kačacie prsia bez kostí kg 70
Hydinová tlačenka min. 40% mäso kg 100
Špekačky bravčové min. 45% mäso kg 150
Bravčová klobása domáca min. 70% mäso ( bravčové a hovädzie mäso ) kg 200
Párky s obsahom mäsa min. 75% kg 500
Paštéta 48g - rôzne druhy ks 1700
Pečeňový syr min. 45% bravčová pečeň, min. 37% bravčové mäso kg 100
Salám trvanlivý suchý / Nitran, Malokarpatská, Toreador / min. 96% mäso / bravčové a hovädzie / kg 200
Masť bravčová 500g - min.80% chrbtová slanina ks 20
Šunková saláma / rôzne druhy / kg 350
Jemná saláma kg 150
Hydinová saláma točená min. 70% mäso kg 100
Slanina údená bez kože min. 95% bravčové mäso kg 100
Slanina oravská min. 83% bravčové mäso kg 100
Krkovička údená kg 150
Hovädzia roštenka bez kosti kg 150
Údené mäso kg 100
Vlašský šalát 140g ks 800
Treska v majonéze 140g ks 800
Králičie mäso kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronickej platformy v účinnom znení (2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“, ďalej len ako „VZP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
Tovar bude dodávaný do 24 hodín od objednania, na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete rámcovej dohody, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti rámcovej dohody zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo neodobrať  všetko uvedené množstvo.
Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne od 7:00 do 8:00 hod., ak nie je v objednávke stanovený iný čas.
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok zadaných najskôr deň vopred, a to telefonicky, elektronickou poštou (e-mailom) alebo prostredníctvom elektronického obchodu (e-shopom). Zadávanie čiastkových objednávok sa bude realizovať v čase od 7:00 do 14:00 hodiny.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov,
v súlade s platnými predpismi podľa vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky č. 423/2012 a Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva č. 1895/2004-100.
Kúpna cena je finálna stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa § 18, ods. 3, písm. b zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Na základe dohody zmluvných strán je Objednávateľ oprávnený počas trvania tejto zmluvy určovať cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu (tzn. priestorový a časový súbeh ponuky a dopytu takých výrobkov, ktoré sú na uspokojenie určitých potrieb z hľadiska užívateľa zhodné alebo zastupiteľné) v zmysle § 42 ods. 13 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Objednávateľ zrealizuje prieskum trhu za účelom určenia vývoja cien na relevantnom trhu, pričom do úvahy je potrebné vziať aspoň tri cenové ponuky na identické tovary alebo zastupiteľné tovary
ak v čase zisťovania cien existujú. Prieskum trhu musí byť zrealizovaný písomne. Po vykonaní prieskumu trhu podľa tohto bodu dôjde k úprave (zníženiu) ceny tovaru v prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena určená touto dohodou. Takto upravená cena bude predstavovať maximálne sumu priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. K úprave ceny tovaru podľa tohto bodu dôjde okamihom, kedy bude Dodávateľovi doručené písomné oznámenie Objednávateľa o uplatnení zníženej ceny tovaru, ktoré bude doložené písomným výsledkom prieskumu trhu.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ je povinný nahradiť škodu ( náklady objednávateľa ), v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa pri poskytovaní služieb klientom - dodávateľ je povinný nahradiť takúto škodu, keď objednávateľ bude musieť zabezpečiť rovnaký alebo porovnateľný tovar od iného dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať dohodu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Objednávateľ požaduje predložiť v ponuke podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky Mäso 2024, ktoré budú v súlade s uzatvorenou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH.
V prípade ak dodávateľ upraví v elektronickej aukcii cenu predmetu zákazky, dodávateľ  do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží aktualizovaný podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky Mäso 2024. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH.
Dodávateľ  bude počas celej platnosti zmluvy vlastniť platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP).
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vilová 19/A, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

47 629,89

42 792,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2025 13:01

20.05.2025 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2025 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2025 12:55 - Vstupná ponuka 47 629,89 € Cena s DPH
20.05.2025 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 47 629,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS