• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2025 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2025 11:10

Detail zákazky Z20252038

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2025 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2025 11:10

Základné údaje

Z20252038

OF-299541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10820339

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie podľa ADR

Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1, Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny, Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny a triedu 1,

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie podľa ADR
Funkcia
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny a triedu 1
7. Rozšírenie základného školenia o triedu 1
8. Rozšírenie základného školenia o cisternu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR osoba 4
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 21
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách osoba 12
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 osoba 8
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny osoba 2
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny a triedu 1 osoba 3
Rozšírenie základného školenia o triedu 1 osoba 3
Rozšírenie základného školenia o cisternu osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania, predloženie jednotkových cien, do ceny kurzu požadujeme započítať všetky poplatky (kolky)! Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia  a max. počet uchádzačov v jednom termíne) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží  zoznam účastníkov školenia.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 12. 12. 2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

02.06.2025 08:46 — 12.12.2025 08:46

1,00 osoba

16 097,80

16 097,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.05.2025 10:29

21.05.2025 10:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2025 10:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2025 08:55 - Vstupná ponuka 16 097,80 € Cena bez DPH
16.05.2025 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 16 097,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS