30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31643761
MICRONIX spol. s r.o.
Jegorovova 14036/37, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kontrolné prístroje a pomôcky
detektor kovov a káblov
Tovar, Služba
|
1. Detektor kovov a vedení
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 | ||
| Max. hĺbka detegovania | mm | 120 | ||
| Hĺbka detekcie, oceľ | mm | 120 | ||
| Hĺbka detekcie, meď | mm | 80 | ||
| Detekčná hĺbka pre vedenia pod napätím | mm | 50 | ||
| Detekčná hĺbka pri nosných drevených konštrukciách | mm | 38 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | BOSCH GMS 120 Professional alebo ekvivalent |
| Napájanie | 1 x 9 V 6LR61 |
| Ochrana proti prachu a striekajúcej vode | IP 54 |
| Detekcia objektov svietiacim trojfarebným prstencom | |
| Bodovo presné zobrazenie stredu objektov pomocou stupnice Center-Finder a zobrazenie vlastností materiálu | |
| Lepšia viditeľnosť výsledkov vďaka osvetlenému displeju | |
| Otvor na označovanie so svietiacim LED prstencom | |
| Tri režimy detekcie pre rôzne druhy použitia: režim pre suché stavby, režim pre kov, režim pre vedenia pod napätím | |
| Súčasť balenia | Batéria 1 x 9 V-6LR61 (blok) Ochranné puzdro Pútko na zápästie |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.05.2025 08:00 — 13.06.2025 12:00
1,00 ks
130,47
106,07
požadujem predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy s uvedením konkrétneho typu a výrobcu.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2025 13:23
22.05.2025 12:00
22.05.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.05.2025 16:07 - Vstupná ponuka | 130,38 | € | Cena s DPH |
| 22.05.2025 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 129,15 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: