• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2025 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2025 12:25

Detail zákazky Z20252021

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2025 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2025 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2025 12:25

Základné údaje

Z20252021

OF-299362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10816032

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školské stoličky

školská stolička

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská stolička
Funkcia
Stolička určená do učebne, klasického tvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 210
Výška sedáka od podlahy mm 460 510
Veľkosť stoličky č. 6 7
Nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dizajn stoličky Klasický. Nohy stoličky presahujú pôdorys sedáka, čím zabraňujú hojdaniu sa sediaceho.
Konštrukcia stoličky Kovová, rúrka kruhového prierezu, Ø minimálne 22 mm
Povrchová úprava konštrukcie Lakované práškovou farbou
Farba konštrukcie Nerozhoduje, požadujú sa tri rôzne farebné kombinácie v rovnakom pomere (70ks / 70ks / 70ks).
Ukončenie nôh Plastové koncovky, nie rektifikačné
Sedák a opierka Tvarovaná preglejka z tvrdého dreva, minimálne 7 vrstvová, lakovaná polyuretánovým lakom
Spoj konštrukcie so sedákom a opierkou Oceľovými nitmi
Stohovateľnosť Požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický, e-mailový kontakt.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prostredníctvom elektronickej pošty technické listy, prípadne katalóg výrobkov za účelom posúdenia zhody ponúkaných výrobkov s požiadavkami uvedenými v zmluve.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom ,b) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami), c) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

26.05.2025 07:00 — 31.07.2025 12:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

9 895,55

8 045,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2025 09:23

20.05.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 131
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2025 10:28 - Vstupná ponuka 9 889,20 € Cena s DPH
20.05.2025 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 7 301,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS