• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2025 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 15:15

Detail zákazky Z20252018

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2025 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 15:15

Základné údaje

Z20252018

OF-299528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10809122

Objednávateľ

30775205

Petržalský domov seniorov

Vilová 2277/19A, Bratislava, 85101, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie, zelenina, orechy a bylinky

čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, orechy, bylinky

  • 03000000-1 - Poľnohospodárske, farmárske, rybárske, lesnícke a súvisiace produkty
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 15313000-5 - Spracované zemiaky
  • 15872300-4 - Bylinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka ovocia, zeleniny, orechov a byliniek
Funkcia
Dodávanie ovocia, zeleniny, orechov a byliniek pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Petržlenová vňať kg 30
Cuketa kg 100
Pažítka kg 30
Banány kg 2500
Broskyne kg 300
Ringloty kg 100
Citróny kg 600
Hrozno biele veľkobobuľové kg 200
Hrozno tmavé veľkobobuľové kg 200
Hrušky kg 700
Jablká červené kg 700
Jablká Golden kg 900
Grepy čerstvé kg 900
Kiwi kg 600
Mandarínky kg 900
Melón červený kg 500
Melón žltý kg 200
Nektarínky kg 300
Orechy vlašské kg 100
Pomaranče kg 900
Slivky kg 100
Avokádo ks 100
Marhule kg 300
Cibuľa žltá kg 700
Cibuľa zväzková ks 800
Mrkva čistená strúhaná 5kg kg 100
Zemiaky vákuové celé balenie plátky 5kg kg 100
Zemiaky vákuové celé balenie kocky 5kg kg 1100
Zemiaky vákuové celé balenie štvrťky 5kg kg 4500
Brokolica ks 50
Kaleráb čistený strúhaný 5kg kg 100
Kaleráb kg 50
Kaleráb mladý ks 100
Kapusta hlávková biela strúhaná 5kg kg 200
Šalát hlávkový ks 300
Šalát ľadový ks 300
Šampiňóny kg 200
Uhorka šalátová kg 400
Reďkvička červená ks 600
Čínska kapusta kg 100
Zeler čistený strúhaný 5 kg kg 100
Zeler kg 200
Cibuľa červená kg 100
Pór kg 200
Kapusta hlávková červená strúhaná 5 kg kg 50
Kapusta kvasená kyslá kg 200
Karfiol kg 100
Kel kg 100
Mrkva karotka kg 200
Paprika zeleninová PCR kg 700
Paprika červená hrubostenná kg 50
Paprika zelená hrubostenná kg 50
Paprika žltá hrubostenná kg 50
Cesnak kg 10
Paradajky kg 700
Cherry paradajky kg 100
Čerešne kg 100
Jahody kg 100
Čučoriedky kg 100
Šalát rukola ks 100
Maliny kg 100
Zázvor CHINA kg 10
Petržlen kg 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronickej platformy v účinnom znení (2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“, ďalej len ako „VZP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Cena za predmetný tovar má zodpovedať jeho požadovanému druhu, rozsahu, množstvu, akosti a kvalite – kvalita 1. triedy.
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok zadaných najskôr deň vopred, a to telefonicky, elektronickou poštou (e-mailom) alebo prostredníctvom elektronického obchodu (e-shopom). Zadávanie čiastkových objednávok sa bude realizovať v čase od 7:00 do 14:00 hodiny.
V čiastkových objednávkach bude upresnený druh, rozsah, množstvo, kvalita a akosť tovaru. Čiastková objednávka môže pozostávať z ľubovoľného množstva a kombinácie požadovaného tovaru bez obmedzenia minimálnej veľkosti objednávky.
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hodín od objednania.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetného tovaru, ktorý má certifikáty kvality pre bezpečnosť potravín (napr. IFS, BRC, ISO 14000 a pod.) alebo udelenú Značku kvality SK na dodávané produkty, prípadne inú obdobnú značku.
Objednávateľ požaduje doloženie nasledovných dokladov: a) doklad o evidencii dodávateľa v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR v zmysle čl. 10 vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 543/2011 zo 7. júna 2011, ktorým sa ustanovujú podrobné pravidlá uplatňovania nariadenia Rady (ES) č. 1234/2007, pokiaľ ide o sektory ovocia a zeleniny a spracovaného ovocia a zeleniny, ako aj výsledok z poslednej kontroly,
b) doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiaducich látok (napr. ťažkých kovov, rezíduí pesticídov, dusičnanov) akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom, c) kópie rozhodnutia o udelení Značky kvality SK alebo podobnej značky alebo certifikátu kvality.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky písomné dokumenty, ktoré sa v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi vzťahujú na dodávaný tovar.
Dodávku predmetu zákazky bude dodávateľ realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 8:00 hod., ak nie je v čiastkovej objednávke stanovený iný čas.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za to, že predmetný tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. v zmysle zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky a kritéria zdravotne a hygienicky bezpečných potravín ustanovené príslušnými právnymi predpismi (t.j. výnosmi a vyhláškami Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR) zodpovedajúcimi Potravinárskemu kódexu SR.
Preprava dodávaného tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín, a musí byť vykonaná v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na označenie výrobkov v zmysle § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, ktoré obsahuje informácie o vlastnostiach výrobkov (napr. hmotnosť, názov tovaru, dátum spotreby, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu).
Objednávateľ je oprávnený neprevziať od dodávateľa tovar, ktorý nie je viditeľne čerstvý, ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula alebo ktorý je postihnutý inou faktickou vadou (z hľadiska druhu, množstva, kvality, akosti a pod.), čo zistí objednávateľ pri preberaní tovaru. Objednávateľ je potom oprávnený požadovať opätovné dodanie tovaru bez vád, alebo podľa časovej situácie a potreby nakúpiť tovar požadovaného druhu, množstva, kvality a akosti u iného predajcu, pričom cena za predmetný tovar sa znižuje o cenu tovaru, ktorý bol z uvedeného dôvodu nakúpený u iného dodávateľa.
Dodávateľ je pri požiadavke na opätovné dodanie tovaru povinný opätovne dodať požadovaný tovar bez vád podľa čiastkovej objednávky do dvoch (2) hodín alebo v termíne dohodnutom s objednávateľom.
V prípade, ak sa v priebehu záručnej doby prejaví u tovaru s dlhšou záručnou dobou hygienická alebo zdravotná závadnosť tovaru nie z viny objednávateľa, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodkladne najneskôr do jedného (1) pracovného dňa od reklamovania vady objednávateľom.
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu.
Ak VZP neustanovujú inak, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí okrem náležitostí vyžadovanými príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi obsahovať aj náležitosti podľa VZP, ako aj číslo zákazky elektronického kontraktačného systému (číslo príslušnej rámcovej dohody).
Predmetom fakturácie môže byť len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo tovaru.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete rámcovej dohody, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti rámcovej dohody zmeniť podľa reálnych potrieb objednávateľa. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.
Na základe dohody zmluvných strán je Objednávateľ oprávnený počas trvania tejto zmluvy určovať cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu (tzn. priestorový a časový súbeh ponuky a dopytu takých výrobkov, ktoré sú na uspokojenie určitých potrieb z hľadiska užívateľa zhodné alebo zastupiteľné) v zmysle § 42 ods. 13 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Objednávateľ zrealizuje prieskum trhu za účelom určenia vývoja cien na relevantnom trhu, pričom do úvahy je potrebné vziať aspoň tri cenové ponuky na identické tovary alebo zastupiteľné tovary
ak v čase zisťovania cien existujú. Prieskum trhu musí byť zrealizovaný písomne. Po vykonaní prieskumu trhu podľa tohto bodu dôjde k úprave (zníženiu) ceny tovaru v prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena určená touto dohodou. Takto upravená cena bude predstavovať maximálne sumu priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. K úprave ceny tovaru podľa tohto bodu dôjde okamihom, kedy bude Dodávateľovi doručené písomné oznámenie Objednávateľa o uplatnení zníženej ceny tovaru, ktoré bude doložené písomným výsledkom prieskumu trhu.
V prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k opakovanému neodôvodnenému porušeniu požadovaných dodacích lehôt, opakovanému nesplneniu povinnosti dodať riadne a bez vád predmetný tovar a neodstráneniu vád dodávaného tovaru v dodatočnej primeranej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle Čl. XVIII bod 18.2 písm. a) alebo b) VZP.
Prípady porušenia povinností zo strany dodávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považujú za prípady porušenia zmluvných povinností podstatným spôsobom, ibaže dodávateľ vykoná nápravu v objednávateľom určenej dodatočnej lehote a objednávateľ neuplatní postup v zmysle Čl. XVIII bod 18.2 písm. b) VZP.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednaný tovar v dohodnutom čase a mieste dodania príslušnej zodpovednej osobe objednávateľa (je potrebné uviesť meno, priezvisko a telefonický/e-mailový kontakt), ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. Prílohou faktúry, ktorú je dodávateľ povinný vystaviť ku dňu dodania tovaru, je dodací list.
Dodávateľ sa zaväzuje predmetný tovar prepravovať v hygienicky nezávadných obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje na obaloch, v ktorých je dodávaný tovar zabalený, objednávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť, resp. záručnú dobu na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Skladovateľnosť tovaru, resp. minimálna trvanlivosť tovaru pri dodaní musí byť v trvaní minimálne jedného (1) mesiaca s výnimkou čerstvej zeleniny, ovocia a byliniek, pri ktorých sa vyžaduje kratšia doba trvanlivosti v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (napr. zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, výnosmi
a vyhláškami Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zodpovedajúcimi Potravinárskemu kódexu SR).
Táto rámcová dohoda môže byť zrušená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre porušenie zmluvných povinností zo strany dodávateľa podstatným spôsobom. Platnosť tejto rámcovej dohody bude ukončená, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného v tejto rámcovej dohode alebo ak uplynie doba platnosti rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý moment nastane skôr, o čom objednávateľ je povinný písomne informovať dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa zo strany dodávateľa, uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa bude považovať za prípad podstatného porušenia zmluvných povinností zakladajúci dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť v ponuke podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy - Formulár cenovej ponuky - ovocie, zelenina 2024, ktoré budú v súlade s uzatvorenou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH vyplní pole s DPH sumou bez DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vilová 19/A, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

58 852,14

49 043,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2025 14:08

19.05.2025 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2025 14:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 71
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2025 10:38 - Vstupná ponuka 58 852,00 € Cena s DPH
15.05.2025 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 58 852,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS