00632783
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK
56632100
Farmi z farmy s. r. o.
Môťovská cesta 10352/18, Zvolen, 96001, SVK
mrazená zelenina a ovocie, mrazené polotovary
mrazená zelenina, mrazené ovocie, mrazené polotovary
Tovar, Služba
|
1. mrazená zelenina, marazené ovocie, mrazené polotovary
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| mraziarenské výrobky na prípravu pokrmov |
| doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania |
| mraziarenské výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Mrazená zelenina miešaná - prílohová mix 2,5 kg | kg | 120 | ||
| Mrazený karfiol 2,5 kg bal | kg | 250 | ||
| Mrazený špenát 2,5 kg | kg | 80 | ||
| Mrazený pór krájaný 2,5 kg | kg | 70 | ||
| Mrazená brokolica 2,5 kg | kg | 80 | ||
| Mrazená tekvica 2,5 kg | kg | 100 | ||
| Mrazená špargľa biela - celá 1 kg | kg | 19 | ||
| Mrazená zeleninová zmes pod sviečkovú | kg | 250 | ||
| Mrazený kaleráb strúhaný 2,5 kg | kg | 120 | ||
| Mrazená kukurica 2,5 kg | kg | 60 | ||
| Mrazený hrášok 2,5 kg | kg | 290 | ||
| Mrazené fazuľové struky 2,5 kg | kg | 120 | ||
| Mrazený kel krájaný 2,5 kg | kg | 180 | ||
| Mrazené ovocie (rôzne druhy) 2,5 kg | kg | 40 | ||
| Bryndzové pirohy mrazené 1 kg a viac | kg | 169 | ||
| Ovocné pirohy alebo knedličky (slivkové) 1 kg a viac balené | kg | 318 | ||
| Americké zemiaky 2,5 kg | kg | 155 | ||
| Zemiakové šúľance plnené (višňa - orechy) 1 kg a viac balené | kg | 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| trvanlivosť mrazené | minimálne 6 mesiacov od dodania tovaru |
| obsah vody | maximálne 5 %,trieda A |
| uskladnenie | hlbokozmrazené, nepretržite uchovávané pri teplote najviac -18 °C |
| balenie | hlboko mrazená zelenina cca 2,5 kg |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne). |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
| Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa . |
| Predmetom Rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe jeho dielčich objednávok - dodávky mrazených tovarov v stave mrazenom (ďalej len "Potraviny") a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Potravinám a záväzok Objednávateľa prevziať Potraviny dodané na základe osobitných objednávok do svojho vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v Rámcovej dohode |
| Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú,obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy. |
| Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, zmluvná cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj, K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. |
| Prípadnú zmenu cien bude objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien Dodávateľa v priebehu doby plnenia tejto Rámcovej dohody maximálne o 10% v rom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov Dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť Dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení Objednávateľom, bude tvoriť súčasť dodatku Rámcovej dohody. |
| Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od Rámcovej dohody odstúpiť. Výpovedná lehota v tomto prípade je 2 mesiace. |
| Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe dielčich telefonických alebo písomných objednávok. |
| Dodávky predmetu zákazky sa budú realizovať na základe dielčich objednávok, najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, dvakrát týždenne, v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 12,00 hod., v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v špecifikácii. |
| Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá : označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, v dodacom liste, názov potraviny, dátum min.trvanlivosti/ dátum spotreby. |
| Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy a známky najvyššej kvality podľa Výnosu MP SR a MZ SR č. 1895/2004. |
| Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
| Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi, po ich odsúhlasení. |
| Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť na jej prepracovanie. |
| Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich s oprávnených reklamácii vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
| Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
6 559,00
5 512,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne).
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2025 12:40
21.05.2025 14:00
21.05.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.05.2025 12:13 - Vstupná ponuka | 6 559,00 | € | Cena s DPH |
| 20.05.2025 15:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 556,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: