• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2025 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2025 13:20

Detail zákazky Z20251995

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2025 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2025 13:20

Základné údaje

Z20251995

OF-299518

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10820327

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracované, mrazené a konzervované ryby

mrazené ryby, rybie konzervy, treska v majonéze,

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15200000-0 - Spracované a konzervované ryby
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15240000-2 - Ryby v konzerve a inak pripravené alebo konzervované ryby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené ryby, spracované a konzervované ryby
Funkcia
mrazené výrobky na prípravu pokrmov, treska v majonéze na priamu konzumáciu
doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania, pri treske v majonéze 14 dní
výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené ryby, rybie filé 150 g, min. 100 % kg 456
Treska chladená s majonézou, 140 g, min. 40 % tresky ks 876
Sardinky v paradajkovom pretlaku 125 g ks 1042
Sardinky v oleji 125 g ks 580
Ryby v oleji 170 g ks 312
Tuniak v konzerve 80 g ks 288
Tuniak v konzerve 1000 g (nie mletý) ks 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť mrazené minimálne 6 mesiacov od dodania tovaru
obsah vody maximálne 5 %,trieda A
uskladnenie hlbokomrazené, nepretržite uchovávané pri teplote najviac -18 °C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne).
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa .
Predmetom Rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe jeho dielčich objednávok - dodávky mrazených tovarov v stave mrazenom (ďalej len "Potraviny") a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Potravinám a záväzok Objednávateľa prevziať Potraviny dodané na základe osobitných objednávok do svojho vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v Rámcovej dohode
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú,obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, zmluvná cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj, K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu.
Prípadnú zmenu cien bude objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien Dodávateľa v priebehu doby plnenia tejto Rámcovej dohody maximálne o 10% v rom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov Dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť Dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení Objednávateľom, bude tvoriť súčasť dodatku Rámcovej dohody.
Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od Rámcovej dohody odstúpiť. Výpovedná lehota v tomto prípade je 2 mesiace.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe dielčich telefonických alebo písomných objednávok.
Dodávky predmetu zákazky sa budú realizovať na základe dielčich objednávok, najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, dvakrát týždenne, v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 12,00 hod., v sortimente a množstve, ktorý sa objednal.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v špecifikácii. Objednáva
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá : označenie jednotlivých druhov tovaru na obale, v dodacom liste, názov potraviny, dátum min.trvanlivosti/ dátum spotreby.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy a známky najvyššej kvality podľa Výnosu MP SR a MZ SR č. 1895/2004.
Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi, po ich odsúhlasení.
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť  na jej prepracovanie.
Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich s oprávnených reklamácii vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

6 132,00

5 153,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2025 12:32

21.05.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 124
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2025 11:53 - Vstupná ponuka 6 132,00 € Cena s DPH
16.05.2025 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 6 131,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS