• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 15:50

Detail zákazky Z20251982

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 15:50

Základné údaje

Z20251982

OF-299006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10801419

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36348279

Ústav radiačnej ochrany, s.r.o.

Staničná 1062/24, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúška dlhodobej stability zariadenia a bezpečnostno - technická kontrola mobilného RTG Fujifilm XD2000 FDR XAIR

Technická, bezpečnostná, rtg, fujifilm, fdr, xd2000, skúška, stabilita, dlhodobá, kontrola.

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skúška dlhodobej stability zariadenia a bezpečnostno - technická kontrola mobilného RTG Fujifilm XD2000 FDR XAIR v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov.
Funkcia
Hlavnou funkciou prenosného mobilného RTG Fujifilm XD2000 FDR XAIR je umožniť röntgenové vyšetrenie pacienta priamo na mieste, kde sa nachádza, bez potreby jeho transportu k stacionárnemu röntgenovému prístroju.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný RTG Fujifilm XD2000 FDR XAIR ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilný RTG Fujifilm XD2000 FDR XAIR zdravotnícky prístroj/ btk, funkčná skúška dlhodobej stability a vystavenie protokolu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený prístroj.
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi.
2.3.10. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 10 pracovných dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonický.
2.3.11. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi.
2.3.12. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy o poskytovaní služieb" EKS.
2.3.14. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla zdravotníckeho prístroja.
2.3.15. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky na vykonanie služby objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy o poskytovaní služieb.
Názov Upresnenie
Protokol musí obsahovať: názov, výrobca, typ, rok výroby a výrobné číslo (sériové číslo zdravotníckeho prístroja)
Protokol musí obsahovať: výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu
Protokol musí obsahovať: vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný
Protokol musí obsahovať: správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka)
V prípade, že je prístroj nefunkčný požadujeme: diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou a návrh na opravu zdravotníckeho prístroja

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.05.2025 07:00 — 30.06.2025 15:00

1,00 ks

1 311,18

1 066,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2025 13:25

16.05.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 620
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2025 14:07 - Vstupná ponuka 1 311,18 € Cena s DPH
13.05.2025 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 311,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS