• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 13:50

Detail zákazky Z20251978

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 13:50

Základné údaje

Z20251978

OF-299297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10801410

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36596086

KATIS s.r.o.

Magnezitárska 5, Košice, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastové kontajnery 1100 l na zber papiera

plastový kontajner

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový kontajner na zber papiera
Funkcia
Plastový kontajner vhodný na separovaný zber papiera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kontajnerov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem min. 1100 litrov
Celková výška max. 1400 mm
Celková šírka max. 1400 mm
Celková hĺbka max. 1100 mm
Nosnosť min. 440 kg
Manipulácia s kontajnerom 4 gumené pojazdné kolieska, z toho dve predné s brzdou, po bokoch kontajnera rukoväte, priemer koliesok 200 mm, zosilnené držiaky kolies, vysoká odolnosť osiek proti korózií
Materiál vysokoodolný HDPE plast, UV - stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, biologickým faktorom, recyklovateľný, bez obsahu kadmia, nie z recyklovaného materiálu
Tvar veka oblý alebo plochý
Norma EN 840
Vyprázdňovanie hrebeňové a čapové zberovými vozidlami
Údržba hladké vnútorné plochy, oblé rohy pre bezproblémové čistenie, zátka na odtok vody na dne
Farba modrá alternatívne čierno-modrá kombinácia (čierna nádoba/modré veko)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt.
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady súvisiace s jeho dodaním v požadovanom rozsahu a množstve, ako napríklad dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby a pod.
Dodávateľ zároveň vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej doby trvania zmluvy dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Min. 1 pracovný deň pred dodávkou tovaru kontaktovať dodávateľa telefonicky alebo emailom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý nebude spĺňať kvalitatívne a technické požiadavky uvedené v špecifikácii.
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude v čase jeho prevzatia objednávateľom disponovať dohodnutými vlastnosťami, bude v súlade s príslušnými technickými predpismi a normami a nebude vykazovať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu používaniu.
Záručná doba je stanovená na minimálne 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi.
V prípade uplatnenia reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie ktoréhokoľvek z ustanovení tejto zmluvy sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a bude oprávneným dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa za funkčný celok považuje kompletná dodávka tovaru podľa tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

19.05.2025 07:00 — 30.06.2025 15:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

1 033,20

840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2025 12:07

16.05.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2025 13:59 - Vstupná ponuka 1 033,20 € Cena s DPH
13.05.2025 18:22 - Najvýhodnejšia ponuka 922,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS