00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Papierové utierky skladané ZZ
skladané papierové utierky ZZ, servítky
Tovar, Služba
|
1. Papierové utierky skladané ZZ
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papierová utierka na ruky do zásobníkov pre osobnú hygienu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Hygienické Papierové utierky ZZ 100% celulóza biele 21x24 alebo 21x23cm 2vrstvy/ ( šírka utierky je 23 cm, 24cm ) počet v balení 200 ks, v kartóne 15 balíkov t.j., 3000 ks. | kartón | 1 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek – typov. Nakoľko utierky ZZ sú určené do konkrétneho dávkovača Objednávateľa, pričom pre použitie v ňom vyhovuje jedine Objednávateľom požadovaný rozmer utierky, nezadal Objednávateľ rozmery utierok v určitom intervale. | |
| Objednávateľ odskúšal z dlhodobejšieho hľadiska (3mesiace) aj utierky iných rozmerov (21x25cm), ktoré však vyhodnotil ako nežiaduce a nevyhovujúce z dôvodu, že v prípade použitia utierok iného rozmeru, než aký Objednávateľ požaduje, dochádza k zvýšeniu ich spotreby, k zasekávaniu v dávkovačoch, čo má za následok ich násilné vyťahovanie a to je vo väčšom počte a tým končia vo veľkom množstve na zemi. | |
| Objednávateľom používané dávkovače na papierové utierky sú prispôsobené výlučne rozmeru, požadovanému Objednávateľom, Objednávateľ trvá na dodaní utierok ZZ o rozmeroch, definovaných Objednávateľom. |
| Názov |
| 1. Objednávateľ požaduje uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie maximálne 12 mesiacov. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená. |
| 2. Termín a množstvo dodania tovaru bude vždy spresnený na základe písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) v závislosti od potreby Objednávateľa. |
| 3. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia). |
| 4. Dodávanie tovaru na jedno miesto plnenia počas účinnosti Rámcovej dohody. |
| 5. Obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| 6. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nepoškodený tovar. |
| 8. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Vo faktúre uvedie Dodávateľ číslo Rámcovej dohody, čísla Čiastkových výziev (objednávok) a kontaktnú osobu Objednávateľa. |
| 9. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe 2-3 dni pred plánovaným dodaním. |
| 10. Objednávateľ si vyhradzuje právo od Dodávateľa vyžiadať vzorky ponúkaného tovaru za účelom overenia a preukázania technických a kvalitatívnych parametrov tovaru. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 položka
20 100,00
16 340,00
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre, v súlade so zadaním.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2025 11:36
16.05.2025 12:00
16.05.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.05.2025 13:04 - Vstupná ponuka | 20 098,20 | € | Cena s DPH |
| 16.05.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 926,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: