• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 09:50

Detail zákazky Z20251970

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 09:50

Základné údaje

Z20251970

OF-299450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10809088

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36408905

AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.

Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ťažné zariadenie, montáž ťažného zariadenia

Ťažné zariadenie, elektroinštalácia, montáž

  • 50117300-1 - Úprava vozidiel
  • 34224000-3 - Časti prívesov, návesov a iných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ťažné zariadenie, montáž ťažného zariadenia
Funkcia
Ťažné zariadenie sa používa na spojenie ťažného a prípojného vozidla. Ťažné zariadenie je uchytené na kotevných bodoch vozidla (na ráme), ktoré sú na to určené.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie a montáž ťažného zariadenia na vozidlo Land ROVER DEFENDER 110TDI HARD TOP ks 4
Dodanie a montáž ťažného zariadenia na vozidlo Land ROVER DEFENDER LD 110TDI SOFT TOP ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie ťažného zariadenia 027-451 Skrutkový systém - pevné
Homologizácia E7
Maximálna hmotnosť prívesu 3 500 kg
Maximálne zvislé zaťaženie (hmotnosť v bode spojenia) 140 kg
Potrebná elektroinštalácia s modulom (CAN-BUS) NIE
Potrebné rezať do nárazníku NIE
Výrobca Bosal / Oris
Univerzálna elektroinštalácia pre ťažné zariadenia (so spiatočkou) s 13/8-pólovou zásuvkou 19013 ÁNO
Redukcia 13/7 CH mini ÁNO
Cena práce zahrnutá v celkovej sume
Miesto vykonania montáže PREŠOV
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Výška a poloha spájacieho zariadenia za vozidlom musí byť v súlade s normou 94/20 ES.
Objednávateľ požaduje počas záruky servis do 7 pracovných dní od nahlásenia závady. Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.
V kúpnej cene ja zahrnutá: kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.).
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady Dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta Objednávateľa, na ktorú bude faktúra doručená. Objednávateľ požaduje 30 dňovú splatnosť faktúry.
Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.05.2025 10:41 — 01.12.2025 10:41

10,00 KS

3 344,46

3 344,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.05.2025 10:42

19.05.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 469
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2025 10:54 - Vstupná ponuka 3 344,45 € Cena bez DPH
13.05.2025 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 3 344,45 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS