• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 09:20

Detail zákazky Z20251963

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2025 09:20

Základné údaje

Z20251963

OF-299215

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10801392

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

48258474

DIMARKO, s.r.o.

Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál - Baliaci materiál pre studenú stravu

fólia, tácky, misky, poháre

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prieťažná fólia ručná na potraviny
Funkcia
Obalový materiál na balenie studenej stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prieťažná fólia ručná na potraviny ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
potravinárska fólia na balenie prostredníctvom baliaceho stroja
extrémne odolná proti roztrhnutiu áno
rozmer: šírka x návin 40 cm ± 0,5 cm x min. 1500 m, hrúbka 11-12 µm
prieťažnosť: viac ako 300 % a vysoká kĺznosť vonkajšej strany
viac ako 50 % vstupného materiálu na jej výrobu tvoria deriváty cukrovej trstiny áno
v súlade so smernicou EUMOS áno
šetrí náklady na spotrebu baliaceho materiálu a výrazne znižuje riziko poškodenia tovaru áno
 2. Termo miska okrúhla biela - potravinárska miska 460 ml ± 2 ml
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termo miska okrúhla biela - potravinárska miska 460 ml ± 2 ml ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery misky: 11,5 x 7,4 cm ± 2 mm
termo miska okrúhla biela z pevného PS, PLA resp. cukrovej trstiny na zabalenie polievok, teplých jedál áno
kvalitná polievková miska z pevného polystyrénu s objemom 460 ml ± 2ml áno
dokonale izolujúca vrstva termo materiálu udrží teplotu, vyrobené svysokou odolnosťou voči tepelnému poškodeniu áno
úplne rozložiteľné podľa EN 13432 áno
 3. Viečko na termo misku – potravinárske viečko na termo misku 460 ml ± 2 ml
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Viečko na termo misku – potravinárske viečko na termo misku 460 ml ± 2 ml ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery termo viečka: 11,5 cm ± 2 mm
viečko je z izolovaného termo materiálu áno
dobre tesní áno
materiál: PS, PLA, resp. cukrová trstina
plne kompostovateľné áno
úplne rozložiteľné podľa EN 13432 áno
 4. Podložné misky z extrudovaného polypropylénu
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložné misky z extrudovaného polypropylénu ks 8400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% recyklovateľné, vyrobené z monomateriálu áno
výroba je bez použitia recyklátu, čo 100% garantuje kvalitu a bezpečnosť na styk s potravinami áno
100% náhrada za polystyrénové podložné misky áno
Rozmery: mm 225 x 138 x 22 mm ± 2 mm
 5. Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent ks 12000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: min. 16 x 3,5 cm
je vyrobená z dreva pochádzajúceho z udržateľného lesného hospodárstva a je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C áno
má vrstvu bio-povlaku pre príjemnejší pocit v ústach a má robustný dizajn áno
dokonale nahradí plastovú lyžicu áno
je prírodnej farby áno
v súlade s DIN 13432 áno
 6. Nôž príborový jednorázový z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nôž príborový jednorázový z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent ks 12000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: min. 16 cm
je vyrobený z dreva pochádzajúceho z udržateľného lesného hospodárstva a je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C áno
má vrstvu bio-povlaku pre príjemnejší pocit v ústach a má robustný dizajn áno
dokonale nahradí plastový nôž áno
je prírodnej farby áno
v súlade s DIN 13432 áno
 7. Sáčky mikroténové
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sáčky mikroténové ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: 35 x 25 cm ± 2 mm
hrúbka: min. 12 mikrónov
počet kusov v balení: min. 50 sáčkov
 8. Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 20,5 cm alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 20,5 cm alebo ekvivalent ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: min. 20,5 x 3,5 cm
je vyrobená z dreva pochádzajúceho z udržateľného lesného hospodárstva a je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C áno
má vrstvu bio-povlaku pre príjemnejší pocit v ústach a má robustný dizajn áno
dokonale nahradí plastovú lyžicu áno
je prírodnej farby áno
v súlade s DIN 13432 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania dodávateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 3 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5.  Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.  Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
7. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný  tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
8. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
10. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, odbor informatiky v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
14. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
15. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
18.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
20. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
21. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 4, 20, 23, 24, 25, 26 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
22. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
23.    Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v zmysle ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
24. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
25. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

19.05.2025 07:00 — 21.05.2025 14:00

1,00 skupina produktov

3 429,64

3 429,64

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.05.2025 08:05

16.05.2025 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2025 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2025 13:40 - Vstupná ponuka 3 429,00 € Cena bez DPH
15.05.2025 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 3 429,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS