• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 13:40

Detail zákazky Z20251937

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 13:40

Základné údaje

Z20251937

OF-299447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10809076

Objednávateľ

00800902

Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie

Záhorie 266, Záhorie, 90524, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2026

elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie v predpokladanom objeme 523 MWh ± 20% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest (OM) odberateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov za obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026 kWh 523 000
Tolerancia odberu elektrickej energie % 80 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 10
Odberné miesto č.1: LOKA Záhorie 61, 906 31 Hlboké, trafostanica bez ističa číslo odberného miesta (ČOM): 3108301590, EIC kód: 24ZZS83015900003,napäťová úroveň: VN
predpokladaný objem odberu (kWh) 500 000
rezervovaná kapacita (kW) - ročná 165
max. rezerv. kapacita (kW) - štvrťhodinová 240
Odberné miesto č.2: LOKA Záhorie 999, 906 31 Hlboké číslo odberného miesta (ČOM): 3106084756, EIC kód: 24ZZS6084756000D, napäťová úroveň: NN, istič 50A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 20 000
Odberné miesto č.3: LOKA Záhorie 106, 906 31 Hlboké číslo odberného miesta (ČOM): 3102145452, EIC kód: 24ZZS21454520005, napäťová úroveň: NN, istič 25A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 500
Odberné miesto č.4: LOKA Záhorie 61, 906 31 Hlboké číslo odberného miesta (ČOM): 3102113100, EIC kód: 24ZZS2113100000Z, napäťová úroveň: NN, istič 21A, 1 fáza
predpokladaný objem odberu (kWh) 100
Odberné miesto č.5: LOKA Záhorie 62, 906 31 Hlboké číslo odberného miesta (ČOM): 3102113099, EIC kód: 24ZZS2113099000H, napäťová úroveň: NN, istič 25A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 100
Odberné miesto č.6: Horáreň Rudava 73, 906 33 Cerová číslo odberného miesta (ČOM): 3107026042, EIC kód: 24ZZS70260420004, napäťová úroveň: NN, istič 16A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 400
Odberné miesto č.7: Studienka 566, 908 75 Studienka číslo odberného miesta (ČOM): 3107026044, EIC kód: 24ZZS7026044000V, napäťová úroveň: NN, istič 16A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 400
Odberné miesto č.8: Mikulášov 74, 908 76 Lakšárska N. V. číslo odberného miesta (ČOM): 3107026046, EIC kód: 24ZZS7026046000L, napäťová úroveň: NN, istič 16A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 200
Odberné miesto č.9: Železničná Stanica 78, 906 35 Plavecký Mikuláš číslo odberného miesta (ČOM): 3107026048, EIC kód: 24ZZS7026048000B, napäťová úroveň: NN, istič 16A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 1000
Odberné miesto č.10: Horáreň Rudava 74, 906 33 Cerová číslo odberného miesta (ČOM): 3107025910, EIC kód: 24ZZS7025910000E, napäťová úroveň: NN, istič 16A, 3 fázy
predpokladaný objem odberu (kWh) 300
Zmluvné obdobie - začiatok 00:00 SEČ dňa 01.01.2026
Zmluvné obdobie - koniec 24:00 SEČ dňa 31.12.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- Dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do odberných miest odberateľa.
- Dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny.
- Upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny štvrťrok na žiadosť odberateľa, bez poplatkov, v rozmedzí od 80% až 120%.
- Vyhodnocovať odber elektriny za jednotlivé štvrťroky.
- Zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
- Upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov.
- Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
- Že je oprávneným dodávateľom elektrickej energie - má platné povolenie na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky.
V prípade odobratia elektrickej energie o viac ako 20 % , ako je dohodnuté zmluvné množstvo elektrickej energie, ( po štvrťroku ) bez uzavretia dodatku k zmluve o zvýšení zmluvného množstva, nebude dodávateľ od odberateľa požadovať zvýšenie ceny za odobratú elektrickú energiu.
Úroveň minimálneho množstva elektrickej energie z množstva zazmluvneného, ktoré sa zákazník zaväzuje odobrať, je 80 %.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje! Odberateľ je subjekt hospodárskej mobilizácie.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Cena zahŕňa cenu za dodávanú elektrickú energiu bez DPH, cenu za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, odmenu obchodníka a ďalšie súvisiace platby na strane obchodníka .Cena nezahŕňa spotrebnú daň ,cenu za služby súvisiace s distribúciou (ceny za prenos elektriny, distribúcia elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky, vrátane odvodu do Jadrového fondu).
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebnú daň a iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka  nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Cenu za distribúciu, DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje že:  a)  predložená cena je konečná a zahŕňa všetky platby obchodníka súvisiace s dodávkou   (viď bod 22),
b) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je pre Odberné miesta č.1 a č.2 jeden kalendárny mesiac a pre ostatné Odberné miesta kalendárny rok. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS.
Dodávateľ do 15.12.2025 vystaví rozpis mesačných zálohových platieb za celé obdobie plnenia.
Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. Dodávateľ, ak to uvedie vo vlastnom návrhu plnenia, môže predložiť aj preddavkové faktúry.
Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je Odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je Dodávateľ oprávnený účtovať Odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy podľa administratívnych možností dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Rozpis jednotlivých fakturačných položiek bude v štruktúre - jednotková cena za 1 kWh bez DPH, sadzba DPH, výška DPH jednotkovej ceny, jednotková cena s DPH, celková cena za predpokladané množstvo bez DPH, výška DPH celkovej ceny, celková zmluvná cena za predpokladané množstvo s DPH, všetky sumy v EUR.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET  z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 VZP OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Dodávateľ najneskôr do termínu na predloženie cenovej ponuky musí byť zaregistrovaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhorie 266, Záhorie (vojenský obvod), Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 01.01.2027 00:00

1,00 zákazka

78 307,69

63 664,79

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2025 11:30

19.05.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2025 11:44 - Vstupná ponuka 78 302,00 € Cena s DPH
19.05.2025 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 77 350,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS