• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 13:35

Detail zákazky Z20251933

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 13:35

Základné údaje

Z20251933

OF-299446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10809072

Objednávateľ

00800902

Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie

Záhorie 266, Záhorie, 90524, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka zemného plynu na rok 2026

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 2 400 MWh± 20% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026 do 1 odberného miesta špecifikovaného odberateľom, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov MWh 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto -Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, 905 24 p. Senica, vyúčtovacie obdobie mesačné číslo odberného miesta (ČOM): 4101455523, POD: SKSPPDIS000430010607, zaradenie odberu: VO, zmluvne dohodnuté denné max. m3: 3 700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.01.2026 00:00 hod. do 31.12.2026 do 24:00 hod.
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase  a podľa ostatných zmluvných špecifikácií.
- zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy a distribučnej siete, ku ktorej sú odberné miesta pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej len „distribučné služby“),
- za odberateľa prevziať zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok,
- dodržiavať pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a ostatné platné právne predpisy,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, cena za dodávku bude predmetom dohody dodávateľa s odberateľom.
Množstvo odobratého plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva počas celého zmluvného obdobia z dôvodov na strane objednávateľa, je dodávateľ  oprávnený objednávateľovi vyúčtovať rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálnym množstvom Plnenia (80%) kompenzačným poplatkom.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom je po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Cena komodity a fixné poplatky dodávateľa nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Cenu za distribučné a prepravné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Predložená súťažná cena  zahŕňa okrem ceny za zemný plyn aj všetky náklady súvisiace s prevzatím zodpovednosti za odchýlky, ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk uchádzača a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky . Súťažná cena nezahŕňa cenu za prepravu plynu, uskladnenie plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnú daň.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Dodávateľ vystaví do 15.12.2025 rozpis mesačných zálohových platieb za celé obdobie plnenia.
Dodávateľ  vystaví vyúčtovaciu faktúru za kalendárny mesiac.
Vyúčtovacia faktúra bude dodávateľom vystavená a doručená odberateľovi v elektronickej forme. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacej faktúry budú namerané množstvá v kWh oznámené dodávateľovi zo strany PDS. Splatnosť vyúčtovacích faktúr je 14 dní od ich odoslania. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov a v súlade s rozpisom zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Osobitné požiadavky:       Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
- Doklad o platnom povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a čestné prehlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy).
- Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
- Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko , titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo, e-mailovú adresu.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ budú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento zašle do 15 dní potvrdenie o splnení požiadaviek odberateľa, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu,
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah.
Dodávateľ  najneskôr do termínu na predloženie cenovej ponuky musí byť  zaregistrovaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhorie 266, Záhorie (vojenský obvod), Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 01.01.2027 00:00

1,00 zákazka

191 723,54

155 872,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2025 11:09

19.05.2025 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2025 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 111
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2025 09:37 - Vstupná ponuka 191 723,54 € Cena s DPH
19.05.2025 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 114 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS