50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Pribinova 4195/25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK
47852585
Amplio s.r.o.
Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK
Licenčný maintenance SAS VIYA
licencia, SAS, SAS VIYA
Služba
|
1. Licencia SAS Customer Due Dilligence na prostredí SAS VIYA pre 8 užívateľov vrátane softvérovej a licenčnej podpory
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licenčná podpora na obdobie 12 mesiacov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Licencia SAS Customer Due Dilligence na prostredí SAS VIYA | ks | 1 | ||
| Pripojenie k zdrojom dát (napr. Oracle, ODBC, CRIF, Finstat, interný zdroj dát) | zdroj | 3 | ||
| Počet autorizovaných užívateľov | užívateľ | 8 | ||
| Počet užívateľov typu Viewer | užívateľ | neobmedzene |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vecná a časová platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru na 12 mesiacov |
| Možnosti parametrickej úpravy | identifikácia subjektov, štruktúr, rodinných vzťahov, nerelevantných podnikov atď. |
| Spôsob poskytnutia Licencie | prístup k inštalačným súborom a licenčným kľúčom prostredníctvom komunikačných nástrojov alebo na pevnom nosiči |
| Názov |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Súčasťou plnenia zmluvy je tiež zaškolenie lektorom SAS pre max. 8 osôb v rozsahu max. 5 človekodní. Predmetom školenia musí byť užívateľské školenie na funkcionality softvéru (najmä príprava dát, tvorba dátových workflow, tvorba reportov, tvorba vizuálnych prepojení, ad hoc analýza dát o veľkosti, štruktúre a ďalších atribútoch skúmaných subjektov / podnikov, obohacovanie dát, zdieľanie výstupov a pod) |
| Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaným partnerom SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie platnosti uvedeného dokumentu. Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť originál požadovaného dokladu, alebo úradne overenú kópiu takéhoto dokladu v listinnej forme. |
| Potvrdenie musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je potvrdenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. |
| Splnenie povinností dodávateľa (dodať súhlas na používanie, dokumentáciu, ako aj vykonať školenie) bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
| Preberací protokol musí obsahovať – číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, popis predmetu prevzatia vrátane informácií k prevzatiu licencie a informáciu, že objednávateľ preberá plnenie predmetu zmluvy bez výhrad. Protokol obsahuje tiež miesto, dátum a podpisy osôb oprávnených konať vo veciach zmluvy za zmluvné strany a zreteľne uvedené mená oprávnených osôb. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi bez zbytočného odkladu po jeho požiadaní aj ďalšiu súčinnosť, ktorá bude potrebná na riadne užívanie softvéru v súlade s bežnými podmienkami ich realizácie. Podpora bude zabezpečená po dobu 12 mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. |
| Pri odstúpení od zmluvy z dôvodu porušenia povinností softvérovej a licenčnej podpory má objednávateľ nárok na pomerné odstupné zo zmluvnej ceny vzhľadom na čas obmedzenia užívania softvéru. |
| Dodávateľ aj objednávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy poskytnúť písomne kontaktné osoby zodpovedné za riadne dodanie predmetu zmluvy. |
| Na zaplatenie zmluvnej ceny vystaví dodávateľ objednávateľovi faktúru s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa doručenia, a to na základe podpísaného preberacieho protokolu, ktorý priloží k faktúre. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa ustanovenia § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a náležitosti daňového dokladu podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie Dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi. |
| Táto zmluva sa uzatvára na určitý čas, a to na 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia licencií. Túto zmluvu je možné kedykoľvek predčasne skončiť písomnou dohodou zmluvných strán. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu zmluvy a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie jeho zmluvných povinností. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronickej platformy (OPEP). |
| Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak bude objednávateľ dlhšie ako 60 dní v omeškaní so splnením povinnosti zaplatiť odplatu. |
| Protikorupčná doložka: Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že súhlasí so znením a dodržiavaním Protikorupčnej doložky, ktorá je prílohou č. 1 opisného formulára. |
| V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Pribinova 25 , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
23.05.2025 18:00
1,00 zákazka
140 589,00
114 300,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2025 10:42
15.05.2025 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.05.2025 18:16 - Vstupná ponuka | 140 466,00 | € | Cena s DPH |
| 14.05.2025 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 343,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: