• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2025 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2025 11:15

Detail zákazky Z20251891

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2025 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2025 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2025 11:15

Základné údaje

Z20251891

OF-298469

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10796563

Objednávateľ

50349287

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Pribinova 4195/25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Dodávateľ

47852585

Amplio s.r.o.

Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licenčný maintenance SAS VIYA

licencia, SAS, SAS VIYA

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia SAS Customer Due Dilligence na prostredí SAS VIYA pre 8 užívateľov vrátane softvérovej a licenčnej podpory
Funkcia
Licenčná podpora na obdobie 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia SAS Customer Due Dilligence na prostredí SAS VIYA ks 1
Pripojenie k zdrojom dát (napr. Oracle, ODBC, CRIF, Finstat, interný zdroj dát) zdroj 3
Počet autorizovaných užívateľov užívateľ 8
Počet užívateľov typu Viewer užívateľ neobmedzene
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vecná a časová platnosť licencie nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru na 12 mesiacov
Možnosti parametrickej úpravy identifikácia subjektov, štruktúr, rodinných vzťahov, nerelevantných podnikov atď.
Spôsob poskytnutia Licencie prístup k inštalačným súborom a licenčným kľúčom prostredníctvom komunikačných nástrojov alebo na pevnom nosiči
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Súčasťou plnenia zmluvy je tiež zaškolenie lektorom SAS pre max. 8 osôb v rozsahu max. 5 človekodní. Predmetom školenia  musí byť užívateľské školenie na funkcionality softvéru (najmä príprava dát, tvorba dátových workflow, tvorba reportov, tvorba vizuálnych prepojení, ad hoc analýza dát o veľkosti, štruktúre a ďalších atribútoch skúmaných subjektov / podnikov, obohacovanie dát, zdieľanie výstupov a pod)
Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaným partnerom SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie platnosti uvedeného dokumentu. Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť originál požadovaného dokladu, alebo úradne overenú kópiu takéhoto dokladu v listinnej forme.
Potvrdenie musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je potvrdenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
Splnenie povinností dodávateľa (dodať súhlas na používanie, dokumentáciu, ako aj vykonať školenie) bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom.
Preberací protokol musí obsahovať – číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, popis predmetu prevzatia vrátane informácií k prevzatiu licencie a informáciu, že objednávateľ preberá plnenie predmetu zmluvy bez výhrad. Protokol obsahuje tiež miesto, dátum a podpisy osôb oprávnených konať vo veciach zmluvy za zmluvné strany a zreteľne uvedené mená oprávnených osôb.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi bez zbytočného odkladu po jeho požiadaní aj ďalšiu súčinnosť, ktorá bude potrebná na riadne užívanie softvéru v súlade s bežnými podmienkami ich realizácie. Podpora bude zabezpečená po dobu 12 mesiacov od podpisu preberacieho protokolu.
Pri odstúpení od zmluvy z dôvodu porušenia povinností softvérovej a licenčnej podpory má objednávateľ nárok na pomerné odstupné zo zmluvnej ceny vzhľadom na čas obmedzenia užívania softvéru.
Dodávateľ aj objednávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy poskytnúť písomne kontaktné osoby zodpovedné za riadne dodanie predmetu zmluvy.
Na zaplatenie zmluvnej ceny vystaví dodávateľ objednávateľovi faktúru s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa doručenia, a to na základe podpísaného preberacieho protokolu, ktorý priloží k faktúre. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa ustanovenia § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a náležitosti daňového dokladu podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie Dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi.
Táto zmluva sa uzatvára na určitý čas, a to na 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia licencií. Túto zmluvu je možné kedykoľvek predčasne skončiť písomnou dohodou zmluvných strán.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu zmluvy a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie jeho zmluvných povinností. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronickej platformy (OPEP).
Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak bude objednávateľ dlhšie ako 60 dní v omeškaní so splnením povinnosti zaplatiť odplatu.
Protikorupčná doložka: Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že súhlasí so znením a dodržiavaním Protikorupčnej doložky, ktorá je prílohou č. 1 opisného formulára.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 25 , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

23.05.2025 18:00

1,00 zákazka

140 589,00

114 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2025 10:42

15.05.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 446
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2025 18:16 - Vstupná ponuka 140 466,00 € Cena s DPH
14.05.2025 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka 140 343,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS