30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52582191
GADAM s. r. o.
10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
Servis, údržba a opravy strojov
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis, údržba a opravy kopírovacích strojov a príslušenstva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet zariadení: | . | . | ||
Tlaćiareň OKI B432DN | ks | 4 | ||
Tlačiareň multifunkčná HP PAGEWIDE PRO MFP 477DW | ks | 4 | ||
Tlačiareň multifunkčná HP MFP M281FDW | ks | 1 | ||
WORKCENTRE HP LJ PRO 400 MFP M425DN | ks | 1 | ||
Stroj kopírovací multifunkčný KYOCERA TASKALFA 2553ci | ks | 1 | ||
Tlačiareň multifunkčná KONICA MINOLTA BIZHUB C3220i | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah: | diagnostika, údržba a servis, |
obsah opráv: | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
Názov |
Miesta plnenia: MARTIN |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej prípadne emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní diagnostiky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. Servisné práce je možné realizovať až po schválení rozsahu vykonávaných prác a použitých náhradných dielov objednávateľom. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ vystavení faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Finančný limit predmetnej zákazky je 2000 (dvetisíc) EUR s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
16.05.2025 10:35 — 19.12.2025 10:35
1,00 podľa technickej špecifikácie
44,00
35,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2025 10:38
13.05.2025 09:00
13.05.2025 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2025 12:22 - Vstupná ponuka | 44,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2025 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 43,05 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: