• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2025 10:15

Detail zákazky Z20251882

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2025 10:15

Základné údaje

Z20251882

OF-298176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10790938

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54786860

BEPO PD s. r. o.

Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, prenosný a pojazdný hasiaci prístroj

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované celkové množstvo ks 300 550
Pojazdné hasiace prístroje P50 ks 2 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia KODRETA, ČERVINKA, KOVOSLUžBA, VÍTKOVICE, PYROKONTROL, HTB, TEPOSTOP...
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č.719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov.
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané v mieste plnenia služby, Žilina,  v pracovných dňoch v čase od 8:00 - 13:00
Pracovník poskytovateľa služby musí byť oprávnený na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov podľa paragrafu 11 ods. 8 zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov.
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané na jednotlivých pracoviskách objednávateľa služby, kde slúžia k zabezpečeniu požiarnej ochrany.
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá skontrolovaných hasiacich prístrojov a výsledok kontroly každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedené protokoly k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na e-mail: natalia.cepelova@mil.sk
Poskytovateľ dodá na základe výzvy objednávateľa údaje o pracovníkoch, ktorí budú danú službu u objednávateľa vykonávať, z dôvodu vybavenia vstupu do priestorov objektov objednávateľa služby).
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) služby je uskutočňovaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred poskytnutím služby objednávateľovi.
V prípade ak objednávateľ nedodrží danú špecifikáciu materiálu/služby objednávateľ má nárok na odstúpenie od zmluvy.
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní kontroly potvrdenie (spolu so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a po vykonaní kontroly (ak bude označený ako akcie schopný) musia jeho vlastnosti spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č. 5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.)
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne.
Poskytovateľ dodá objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpočet na poskytovanú službu, v ktorom bude uvedený rozpis cien za jednotlivé úkony.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celý predmet zákazky

2 000,00

1 595,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.05.2025 08:13

14.05.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2025 12:25 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
11.05.2025 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 980,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS