• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 09:55

Detail zákazky Z20251880

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2025 09:55

Základné údaje

Z20251880

OF-299322

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10809068

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika tlačiarne

Diagnostika tlačiarne

  • 50323200-7 - Opravy periférnych zariadení počítačov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika tlačiarne
Funkcia
Diagnostika tlačiarne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet tlačiarní na ktorý je potrebné vykonať diagnostiku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na úkon Vykonanie kompletnej diagnostiky porúch, stanovanie nákladov na opravu a špecifikácia náhradných dielov, ktoré sú potrebujú výmenu v zariadení STROJ KOPÍROVACÍ MULTIFUNKČNÝ KYOCERA TASKALFA 2553CI
Požiadavka Požadujem vykonanie vyššie uvedených úkonov osobou/spoločnosťou s platným certifikátom partnerstva so spoločnosťou Kyocera / Triumph adler.
Miesto vykonania diagnostiky Požadujem vykonanie diagnostiky v priestoroch 21. shdo na adrese Hviezdoslavová 1; 071 01 Michalovce.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do jednotkovej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Objednávateľ požaduje vykonanie diagnostiky na dohodnutom mieste v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 15,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným vykonaním diagnostiky informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o tejto skutočnosti.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo akejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 1, Michalovce, Košický, Slovenská republika

22.05.2025 11:00 — 30.05.2025 13:00

1,00 súbor podľa opisného formulára

46,34

46,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.05.2025 08:00

19.05.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2025 08:24 - Vstupná ponuka 46,34 € Cena bez DPH
14.05.2025 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 46,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS