• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2025 08:55

Detail zákazky Z20251874

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2025 08:55

Základné údaje

Z20251874

OF-299260

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10778821

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Insígnie

rukávový znak

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 39561130-2 - Textilné štítky a odznaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukávové znaky Slovak Shield
Funkcia
Rukávový znak
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukávový znak Slovak Shield ks 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar rukávového znaku Dodržať podľa predlohy, priemer kruhu 90 mm
Rubná strana znaku Po celej ploche rubovej strany pevne nalepená  háčiková časť suchého zipsu tak, aby nedochádzalo k oddeľovaniu suchého zipsu od základnej tkaniny pri používaní
Lícna strana znaku Dodržať presný rozmer, tvar, farebnosť a umiestnenie znakov podľa  vzoru
Veľkosť písma Veľkosť písma použitý na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný a podľa vyobrazenej predlohy
Potlač Potlač, farebnosť (lemy, písma, logá, znaky, vyobrazenie politickej mapy EÚ...) podľa predlohy
Ďalšie požiadavky Znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Pokiaľ sa objednávateľ v požiadavkách na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvoláva alebo poukazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými, resp. lepšími/vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Objednávateľ požaduje na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom vyhotovenú vzorku  v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení vzorky objednávateľom, je možné dodávateľom dodať kompletne požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí byť identický s odsúhlasenou vzorkou tovaru. Dodávateľom predložená vzorka je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o počet predložených vzoriek.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.05.2025 08:00 — 20.05.2025 13:00

1 600,00 ks

4 191,84

3 408,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2025 12:07

12.05.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 25
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2025 09:37 - Vstupná ponuka 4 132,80 € Cena s DPH
09.05.2025 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 4 132,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS