00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
43913717
ZENA-R Slovakia, s.r.o.
Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK
Priamy laboratórny biologický mikroskop
laboratórium, mikroskop
Tovar, Služba
|
1. Priamy laboratórny biologický mikroskop
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| výskumné a výukové účely |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Priamy laboratórny biologický mikroskop | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| statív | stabilný, ergonomický úchyt pre ľahký presun mikroskopu integrovaný v ráme mikroskopu |
| minimálny posuv stolíka v ose z 2,5 um | áno |
| zabudované úložisko pre elektrický kábel v ráme mikroskopu | áno |
| zabudovaný bezpečnostný slot v statíve mikroskopu proti krádeži, s možnosťou uzamknutia k stolu | áno |
| možnosť nastavenia dorazu stolčeka | áno |
| Mechanický x-y pracovný stolík s ochrannou keramickou povrchovou vrstvou s ovládaním na pravej strane s držiakom na vzorky pre pozorovanie v prechádzajúcom svetle vo svetlom poli | áno |
| osvetlenie | integrované LED osvetlenie s ovládaním na prednej strane statívu |
| ostrenie | nezávislé hrubé a jemné ostrenie, Otočné regulátory pre hrubé a jemné ostrenie po oboch stranách statívu |
| nosič objektívov | štvorpočetný revolverový nosič objektívov |
| objektívy triedy plan achromat so závitom W20.32×0.706 pre zabezpečenie kompatibility s už existujúcim vybavením | Planachromat 4x Planachromat 10x Planachromat 40x Planachromat 100x Oil |
| stolík | bezhrebeňový mechanizmus posuvu v osiach X,Y minimálny posuv 76 mm (X) x 30 mm (Y), stupnica pre určenie polohy objektu v zornom poli |
| kondenzor | kondenzor s nastaviteľnou apertúrnou clonou, nastavenie výšky kondenzoru |
| tubus | tubus binokulárny s nastavením očníc v rozsahu min. 48-75 mm, nastavenie výšky pozorovania od 370.0 – 432.9 mm |
| okuláre | okuláre so zväčšením 10x, zorné pole FN = 20 s dioptrickou korekciou, obidva okuláre ostriace |
| okulárová mierka | úsečka 10mm/100 dielikov |
| požadované príslušenstvo | prívodný kábel , protiprachvý obal na mikroskop, imerzný olej min. 8ml |
| Certifikát IVD | áno |
| Popis spĺňa napríklad mikroskop Olympus CX23 | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. Vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Vrátane inštalácie a zaškolenia. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu podľa obrázkovej prílohy. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 16. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, preto si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 19. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky .... |
| .... bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
14.05.2025 08:00 — 30.06.2025 14:00
4,00 ks
6 149,00
5 124,18
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2025 09:09
12.05.2025 10:00
12.05.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.05.2025 11:57 - Vstupná ponuka | 6 027,00 | € | Cena s DPH |
| 07.05.2025 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 027,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: