• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2025 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2025 08:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2025 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2025 09:25

Detail zákazky Z20251858

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2025 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2025 08:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2025 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2025 09:25

Základné údaje

Z20251858

OF-299311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10778797

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostický spotrebný materiál

laboratórne diagnostiká, laboratórny diagnostický spotrebný materiál

  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostický spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit určený na prípravu knnižnice so stanoveným obsahom panelu génov a založený na báze NGS. Panel génov obsiahnutý v kite umožňuje detekciu a kvantifikáciu vyše 170 uropatogénov (120+ baktérií, 35 vírusov, 14 húb a 27 sexuálne prenosných patogénov), ich ko-infekcií a identifikáciu viac ako 3700 markerov pre antimikrobiálnu rezistenciu. Kit je založený na báze obohatenia tzv. "enrichment" a obsahuje aj indexy a próby. ks 3
 2. Diagnostický spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reagencie umožňujúce sekvenovanie pripravenej knižnice. Reagencie poskytujú výstup 5,1 Gb, minimálne 15 M čítaní s dĺžkou najmenej 2 x 150 bp a sú kompatibilné s prístrojom NextSeq 2000 (Illumina). Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell. ks 2
 3. Diagnostický spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reagencie umožňujúce sekvenovanie pripravenej knižnice. Reagencie poskytujú výstup 120 Gb, minimálne 400 M čítaní s dĺžkou najmenej 2 x 150 bp a sú kompatibilné s prístrojom NextSeq 2000 (Illumina). Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell. ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
•    Cena vrátane dopravy
•    Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode a CE certifikát e-mailom do 2 dní od uzatvorenia zmluvy
•    Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
•    Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
•    Faktúra musí všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
•    objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
•    Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
•    Dodanie tovaru je možné len v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod.
•    dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto
•    miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
zákazka financovaná z projektu: číslo  a názov projektu: Matching 09I01-03-V04-00058 v rámci výzvy 09I01-03-V04 Matching granty ku zdrojom získaným v rámci programu Horizont 2020 a Horizont Európa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tamaškovičova areál FNTT, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.05.2025 08:34 — 19.05.2025 08:34

1,00 kompletná objednávka

46 621,00

46 620,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.05.2025 08:39

12.05.2025 08:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2025 08:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2025 15:50 - Vstupná ponuka 46 620,00 € Cena bez DPH
06.05.2025 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka 46 620,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS