36022047
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
00214973
Danucem Slovensko a.s.
Rohožník, Rohožník, 90638, SVK
Lomový kameň veľkosti frakcie 0-32 mm, s dovozom
Lomový kameň, kamenivo drvené
Tovar
|
1. Lomový kameň, drvené kamenivo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Lomový kameň - drvené kamenivo používané na reguláciu riek, potokov v rámci stavebných opráv, periodickej údržby a pri zabezpečovacích povodňových prácach ako základový a murovací materiál. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Drvené kamenivo, s veľkosťou frakcie 0-32 mm | t | 8075 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| kameň a jeho výroba | technická norma EN 13 242 – kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest |
| vhodnosť použitia kameňa na vodné stavby | technická norma EN 13 383 – kameň na vodné stavby |
| kamenivo s plynulou krivkou zrnitosti z oblasti 3 zhutnené vo vhodných vrstvách | v súlade s normou STN 73 6824 - malé vodné nádrže |
| Názov |
| Predmetom tejto rámcovej dohody (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa počas trvania Zmluvy na základe jednotlivých čiastkových objednávok dodávať do miesta určenia Objednávateľa lomový kameň, drvené kamenivo s veľkosťou frakcie 0-32 mm, s plynulou krivkou zrnitosti z oblasti 3 zhutnené vo vhodných vrstvách, vhodné na použitie na vodné stavby (ďalej len ako "Tovar") za podmienok podľa tejto Zmluvy, a na strane druhej záväzok Objednávateľa dodávaný Tovar prevziať a zaplatiť Dodávateľovi kúpnu cenu za podmienok podľa tejto Zmluvy. |
| Miestom určenia na dodanie Tovaru, vrátane dopravy na miesto určenia sa pre účely tejto Zmluvy rozumie lokalita skládky na pravej strane ochrannej hrádze Malého Dunaja, k.ú. Kolárovo, KN E parc. č. 16211/3 (ďalej len ako "Miesta plnenia"). |
| Dodávateľ bude Tovar na základe tejto Zmluvy dodávať na Miesta plnenia priebežne podľa skutočných potrieb Objednávateľa, na základe čiastkových objednávok Objednávateľa doručených na e-mail. adresu Dodávateľa. Objednávka bude obsahovať údaje o Zmluve, Dodávateľovi, Objednávateľovi, požadovanom množstve a techn. špecifikácii objednávaného Tovaru, termín dodania a podpis povereného zástupcu Objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky Objednávateľovi najneskôr nasled. pracovný deň. Ak Dodávateľ doručenie objednávky Objednávateľovi nepotvrdí, má sa za to, že túto akceptuje. |
| V prípade, ak zo strany Dodávateľa nebude objektívne možné dodanie Tovaru požadovaného Objednávateľom na základe čiastkovej objednávky v určenom množstve, čase, druhu alebo technickej špecifikácii, je Dodávateľ povinný na to Objednávateľa písomne upozorniť najneskôr nasledujúci pracovný deň, inak zodpovedá za škodu, ktorá porušením tejto povinnosti Dodávateľa na strane Objednávateľa vznikne. Porušenie povinnosti Dodávateľa upozorniť Objednávateľa na nemožnosť plnenia podľa tohto bodu Zmluvy, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Tovar na Miesta plnenia v dňoch a množstvách uvedených v objednávke, a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., pričom konkrétny čas dodania Tovaru na Miesta plnenia oznámi Dodávateľ poverenému zástupcovi Objednávateľa najneskôr jeden deň vopred. Meno a kontaktné údaje o poverenom zástupcovi Objednávateľa oznámi Objednávateľ e-mailom Dodávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať objednaný Tovar poverenému zástupcovi Objednávateľa, ktorý na Mieste plnenia Tovar skontroluje - množstvo, druh a kvalitu. V prípade ak poverený zástupca Objednávateľa pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru na dodacom liste. Neoddeliteľnou súčasťou dodacieho listu je vážny lístok, a to za každé vozidlo. |
| Ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého Tovaru. V prípade kvalitatívnych nedostatkov zistených pri preberaní Tovaru má Objednávateľ právo dodávaný Tovar neprevziať. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou vadného Tovaru alebo doplnením Tovaru nasledujúci pracovný deň odo dňa reklamácie. |
| V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar riadne, včas, v požadovanom množstve, kvalite a druhu podľa objednávky Objednávateľa, má Objednávateľ právo uplatňovať si voči Dodávateľovi zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny Tovaru bez DPH za každý aj začatý deň trvania porušovania príslušnej zmluvnej povinnosti Dodávateľa a to za každé porušenie povinnosti samostatne. |
| Objednávateľ je oprávnený množstvo Tovaru upravovať počas platnosti Zmluvy v závislosti od skutočnej potreby. Dodávateľ si je vedomý, že Zmluva je rámcová dohoda a Objednávateľ odoberie od Dodávateľa množstvo Tovaru na základe svojich reálnych potrieb. V prípade, že Objednávateľ neodoberie Tovar v hodnote celkového finančného limitu uvedeného v Zmluve, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať voči Objednávateľovi žiadne sankcie. |
| Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v Zmluve a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Zmluvná cena je stanovená na základe dohody zmluvných strán v zmysle úspešnej ponuky a zákona č. 18/1996 Z. z. Celková výška zmluvnej ceny počas trvania Zmluvy nepresiahne 190.000,00 EUR bez DPH. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi zvýraznenými farebne vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe zákazky. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk platný Certifikát zhody systému riadenia výroby potvrdzujúci, že na kameň a jeho výrobu je uplatnená norma EN 13 242 (kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest), norma EN 13383-1 (kameň na vodné stavby). |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk miesta nakládky lomového kameňa, e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry a e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ doručovať Dodávateľovi e-mailové objednávky. |
| Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa skutočne dodanému a prevzatému Tovaru Objednávateľom, potvrdenému Objednávateľom v dodacích listoch, a to na základe riadne vystavenej a doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po podpise dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
| Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB. |
| Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. |
| Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
| Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. |
| Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. |
| Objednávateľ na plnenie predmetu tejto Zmluvy neposkytne Dodávateľovi preddavok, ani zálohu. V prípade omeškania Objednávateľa so splnením svojho peňažného záväzku, si môže Dodávateľ uplatniť nárok na úrok z omeškania v zmysle § 369a Obchodného zákonníka vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov. |
| Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. |
| Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v množstve, druhu, Mieste plnenia a čase plnenia v súlade s podmienkami tejto Zmluvy, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
| Zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby na ktorú je uzatvorená nasledovne: 1. písomnou dohodou zmluvných strán; 2. písomným odstúpením od Zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy a v prípadoch vyplývajúcich zo zákona. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvných povinnosti na strane Dodávateľa; 3. písomnou výpoveďou Zmluvy bez udania dôvodu zo strany Objednávateľa, pričom výpovedná lehota je 14 dní a začína plynúť dňom doručenia výpovede Objednávateľa Dodávateľovi. |
| Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka, |
| ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo |
| činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
6
8 075,00 t
190 000,00
190 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2025 08:01
13.05.2025 09:00
13.05.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.05.2025 12:42 - Vstupná ponuka | 129 200,00 | € | Cena bez DPH |
| 09.05.2025 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 200,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: